Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja M:EHKÄ MODEILLA ON ELÄMÄ TÄHÄN AIKAAN VUODESTA JA VUOROKAUDESTA..
Nyt jopa minä lähden pihalle paukuttelemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä tuossa ketjussa oli aiheena?
Alkuperäinen kirjoittaja SärkynytEnkeli:Mitäs jos se oli tosissaan?? Onko sille joku hankkinu apua???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kohta se on takas täällä ja aloittaa uuden ketjun aiheesta. Minun puolesta tappakoon ittensä mutta nuo itsareitten huutelijat ei koskaan uskalla sitä tehä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kohta se on takas täällä ja aloittaa uuden ketjun aiheesta. .
Alkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:Itseasiassa.. mä mietin kanssa mitä yhdelle kaverille kuuluu. Laittoi viestin meseen että lähtee viimeistä kertaa kauppaan.
Toisaalta. Jos on ajatellut jotain itelleen tehdä, turha kai sinne kauppaan on edes mennä..?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:Itseasiassa.. mä mietin kanssa mitä yhdelle kaverille kuuluu. Laittoi viestin meseen että lähtee viimeistä kertaa kauppaan.
Toisaalta. Jos on ajatellut jotain itelleen tehdä, turha kai sinne kauppaan on edes mennä..?
mut miksi se laitto,et viimestä kertaa..tarkottiko sit tän vuoden puolella...