Modet miksi te ette poista aloituksia missä minua haukutaan? Mutta mun jo 2 aloituksesta missä sanoin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai jaa. Kyllä minä vain saan valita, että mitkä avaukset luen ja mitkä en.

Tiesinkin että joku pilkunnussija tarttuu tohon.
Pointtini kuitenkin oli, että keskustelupaikka ei ole tarkoitettu jonkun henkilökohtasuuksien raportointia varten. Eihän sellanen voi aiheuttaa kuin arvostelua, koska se ei ole keskustelua, ja siitähän tämä ap juuri valittaa ja vinkuu kun arvostellaan ja haukutaan. No mitä muuta voi olettaa jos käyttäytyy kuin pitäis henkilökohtasta blogia yleisellä keskustelupalstalla, haloo.

Pikkasen on hukassa mikä on minnekin sopivaa. Eikä tuo ap suinkaan ole ainoa, jolla on palikat tämän asian kanssa hukassa, täältä löytyy muitakin jotka päivittelevät tänne päivän tapahtumat.

Ei niitä kukaa pakota lukemaan. Eikä keskustelupalstat oo sitäkään varte, että jatkuvalla syötöllä haukutaan joitaki nikkejä ja levitellään suoranaasia valheita.

Kyllä pakottaa koska ne laitetaan yleiselle keskustelupalstalle.
Tolta haukkumiselta vältytään jos ihmiset ei levittele tänne omaa henkilökohtasta elämäänsä niin että kaikki vielä tietää kuka on kyseessä.
Tämä ei ole mikään blogi, vaan keskustelupaalsta.

[QUOTE="mielipide";29633970]Kyllä pakottaa koska ne laitetaan yleiselle keskustelupalstalle.
Tolta haukkumiselta vältytään jos ihmiset ei levittele tänne omaa henkilökohtasta elämäänsä niin että kaikki vielä tietää kuka on kyseessä.
Tämä ei ole mikään blogi, vaan keskustelupaalsta.[/QUOTE]

Siis miten pakottaa? Ei kukaa pakota avaamaan ap:n tekemiä alootuksia, se on sitte aiva omaa noloutta jos ne menee avaamaan. Mä oon jo monen vuoden ajan jättäny avaamatta lähes kaikki ap:n alootukset.

[QUOTE="mielipide";29633948]Tiesinkin että joku pilkunnussija tarttuu tohon.
Pointtini kuitenkin oli, että keskustelupaikka ei ole tarkoitettu jonkun henkilökohtasuuksien raportointia varten. Eihän sellanen voi aiheuttaa kuin arvostelua, koska se ei ole keskustelua, ja siitähän tämä ap juuri valittaa ja vinkuu kun arvostellaan ja haukutaan. No mitä muuta voi olettaa jos käyttäytyy kuin pitäis henkilökohtasta blogia yleisellä keskustelupalstalla, haloo.

Pikkasen on hukassa mikä on minnekin sopivaa. Eikä tuo ap suinkaan ole ainoa, jolla on palikat tämän asian kanssa hukassa, täältä löytyy muitakin jotka päivittelevät tänne päivän tapahtumat.[/QUOTE]

No voi elämä! Minä olen kyllä ymmärtänyt sitten ihan täysin väärin tämän keskustelupalstan toiminnan. En tiennytkään, että tänne ei saa kuka vaan kirjoittaa ja mistä vaan!? :O

• Tykkää
Reactions: LIEN ja lettunen
No voi elämä! Minä olen kyllä ymmärtänyt sitten ihan täysin väärin tämän keskustelupalstan toiminnan. En tiennytkään, että tänne ei saa kuka vaan kirjoittaa ja mistä vaan!? :O

Ja täällä vieläpä pakotetaan lukemaan sellaasta mitä ei haluaasi lukia. :'(

• Tykkää
Reactions: LIEN
Miten mä en oo nähny yhtään alotusta (enkä juuri kommenttejakaan) missä Milanna haukkuisi joitain nimimerkkejä tms, mutta sen sijaan olen nähnyt lukuisia viestejä joissa häntä haukutaan. En muutenkaan ymmärrä raivoa Milannaa kohtaan, aloituksensa ovat minusta ihan tavallisia. Onko se vaan se venäläisyys/yrittäminen joka joitain korpeaa?

• Tykkää
Reactions: lettunen
[QUOTE="mielipide";29633710]Mielestäni keskustelupalstat on sitä varten että keskustellaan eri asioista, jaetaan mielipiteitä toiselta toiselle. Ei sitä varten että joku raportoi kaikki elämäntapahtumat yksityiskohtasesti sinne ja toiset joutuu niitä lukemaan kerta toisensa perään.[/QUOTE]

Tämä onkin se isoin sisäistettävä asia.
Toivottavasti menet pois Milanna.

[QUOTE="mielipide";29633970]Kyllä pakottaa koska ne laitetaan yleiselle keskustelupalstalle.
Tämä ei ole mikään blogi, vaan keskustelupaalsta.[/QUOTE]

Niin, totta.

Yhteistyössä