Modet miksi te ette poista aloituksia missä minua haukutaan? Mutta mun jo 2 aloituksesta missä sanoin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
totutta oli poistettu? Aloitanko mä linkittämään vaikka tänne kaikki keskustelut että ne voi häipyä täältä ja koko googlesta, missä mua nimitelty vaikka minkälaiseks? Todella epäoikeudenmukaista ja lapsellista touhua ja saa minulle banni antaa, jos mun kolmaskin aloitus ärsyttää. Minua ärsyttää kun täällä vain minä en voi sanoa mitään ketään vastaan kun saan tarpeeks palstalaisilta, mutta minua saa haukkua ja nimitellä niin paljon kun sielu sietää.

• Tykkää
Reactions: lettunen
Ei taida kaksplussalla paljoa intressiä käydä jokaista keskustelua pyytämään googlelta poistoon cacheista.

Enkä kyllä käsitä miksi tulit takaisin jos ihan sama meininki kuin ennen bannia. Kannattaisi ehkä vaan pysyä poissa jos noin koville ottaa.

Ei taida kaksplussalla paljoa intressiä käydä jokaista keskustelua pyytämään googlelta poistoon cacheista.

Enkä kyllä käsitä miksi tulit takaisin jos ihan sama meininki kuin ennen bannia. Kannattaisi ehkä vaan pysyä poissa jos noin koville ottaa.

Sama laulu jatku ja niin kuin täällä jokaiselle joka hemostu todetaan vain että kannattaa pyysyä poissaa. Niin miksi mä en voi avata suuta ja sanoa jos niin pahaa mieli että pakko päästä netin kautta kiusamaan ei siihen voisi hakea apua, kun joku toinen herkkää voi tehdä jopa jotain itselle jos aina kiusataan vaan. Kyllä jatkossa tarkoituskin pyysyä pois, näköjään sama porukkaa täällä

• Tykkää
Reactions: lettunen
Sama laulu jatku ja niin kuin täällä jokaiselle joka hemostu todetaan vain että kannattaa pyysyä poissaa. Niin miksi mä en voi avata suuta ja sanoa jos niin pahaa mieli että pakko päästä netin kautta kiusamaan ei siihen voisi hakea apua, kun joku toinen herkkää voi tehdä jopa jotain itselle jos aina kiusataan vaan. Kyllä jatkossa tarkoituskin pyysyä pois, näköjään sama porukkaa täällä

Ihan itse olet just samanlainen,adios forever sulle,kiitos,tack,thankyou.

Tavallaan ymmärrän pointtisi, mutta samalla "sisäinen kiusamisen vastustaja" minussa herää ja huutaa, että miksi aina kiusaajia puolustellaan? Täällä on kyllä saanut lukea kaikenlaista törkyä mitä jotkut kirjoittelee... ja totta on, että tiettyjä nikkejä haukutaan sanoivat / kirjoittavat he mitä tahansa.

Mä oon ihmetellyt, että mitenkä kaikki aina kaatuu sun niskaan ja bannia pukkaa, mutta kiusaavat saa täällä roikkua. Ihme touhua. Modet vois välillä avata silmät, tai siirtyä muualle, jos pitää yhtä ihmistä pitää hampaissa. Nih. Oon Milanna seurannut monta vuotta tota inhottavaa touhua taustalla. Älä välitä noista.

• Tykkää
Reactions: lettunen ja LIEN
[QUOTE="Mini";29632678]Mä oon ihmetellyt, että mitenkä kaikki aina kaatuu sun niskaan ja bannia pukkaa, mutta kiusaavat saa täällä roikkua. Ihme touhua. Modet vois välillä avata silmät, tai siirtyä muualle, jos pitää yhtä ihmistä pitää hampaissa. Nih. Oon Milanna seurannut monta vuotta tota inhottavaa touhua taustalla. Älä välitä noista.[/QUOTE]

Kiitos että kerrankin joku mun kanssa sama mieltä asiasta

Kumpaa nyt haluat, että aloituksia poistetaan vai ei poisteta, vuoronperään huutelet toista ja sitten toista. Ainahan niissä on ihan sitä samaa tuubaa. Pitääkö ne nyt olla täällä vai poistaa? Ja toisekseen, mistä se sinun päähäsi se totuus tulee tänne kerrottavaksi?

Suomen Jankuttajainliitto pitää kantansa. Asioista on pystyttävä keskustelemaan samaa asiaa toistaen.
On tehtävä kaikille selväksi, että on sama trolli kuin aiemminkin jotta saisi mahdollisimman suuren paskamyrskyn osakseen.

Kun ap tiedät millaista meno tällä palstalla on, niin mikset aloittaisi uutta palstaelämää jollakin toisella foorumilla jossa sua ei tunneta ? Olet paljastanut niin paljon itsestäsi ja perheestäsi täällä vuosien aikana (ja netti kyllä muistaa kaiken), että eikö olisi parempi olla tuntematon ja kirjoitella siten ettei sinua tunnisteta? Vai eikö se riitä kun huomiota ei tule tarpeeksi?

Mielestäni keskustelupalstat on sitä varten että keskustellaan eri asioista, jaetaan mielipiteitä toiselta toiselle. Ei sitä varten että joku raportoi kaikki elämäntapahtumat yksityiskohtasesti sinne ja toiset joutuu niitä lukemaan kerta toisensa perään.

[QUOTE="mielipide";29633710]Mielestäni keskustelupalstat on sitä varten että keskustellaan eri asioista, jaetaan mielipiteitä toiselta toiselle. Ei sitä varten että joku raportoi kaikki elämäntapahtumat yksityiskohtasesti sinne ja toiset joutuu niitä lukemaan kerta toisensa perään.[/QUOTE]

Ai jaa. Kyllä minä vain saan valita, että mitkä avaukset luen ja mitkä en.

[QUOTE="mielipide";29633710]Mielestäni keskustelupalstat on sitä varten että keskustellaan eri asioista, jaetaan mielipiteitä toiselta toiselle. Ei sitä varten että joku raportoi kaikki elämäntapahtumat yksityiskohtasesti sinne ja toiset joutuu niitä lukemaan kerta toisensa perään.[/QUOTE]

Juu, ap on pitänyt palstoja bloginaan, mutta ei halua siirtää kirjoittelua blogiin vaikka se olisi ollut ihan järkevää (ja sitä on moni ehdottanut), varmaan olisi saanut paljon seuraajia blogille ja sitä olisi itse voinut moderoida miten haluaa.

Ei niitä kukaa pakota lukemaan. Eikä keskustelupalstat oo sitäkään varte, että jatkuvalla syötöllä haukutaan joitaki nikkejä ja levitellään suoranaasia valheita.

• Tykkää
Reactions: rops

Yhteistyössä