Modet / Jätkä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja totanoin:
IP-osoitteesta sen verran, että ainakin meillä se on vaihtuva. Mies lotraa koneella paljon, ja on tahallaan laittanut vaihtuvan osotteen. Taitaa olla hyvä, koska meillä tietsikka on todellinen sosiaalikone, ja useimmiten sillä joku istuu... Yleensä talon teinit ja niiden kaverit :D

No joo, mutta tuskin se joka viestin jälkeen vaihtuu?

Eli samassa ketjussa heti perään harmaana vinoilu ei kannata. :D

Voe hyvät hyssykät. Ei mulla ole sen enempää mustaa kuin harmaatakaan nikkiä. Vinoilen siis ihan vaan harmaana, jos vinoilen. Minähän vain totesin, miten meillä maa makaa. Voihan sinullakin olla vaikka tuhannen eri nikkiä, joilla vinoilet :D

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
no siis ylipäätänsä vaikka onkin se ip osoitteen "sekoittaja" käytössä niin kyl se osoite silti selville saadaan helposti.

Koska osoite vaihtuu PÄIVITTÄIN, sitä on tietysti hankalampi seurata. Ei kai kukaan niin id.iootti ole, että ryhtyy selvittelemään kenenkään eilispäiväisiä osoitteita ilman mitään syytä. Mitä sillä muka tekisi?

IP-osoitteesta sen verran, että ainakin meillä se on vaihtuva. Mies lotraa koneella paljon, ja on tahallaan laittanut vaihtuvan osotteen. Taitaa olla hyvä, koska meillä tietsikka on todellinen sosiaalikone, ja useimmiten sillä joku istuu... Yleensä talon teinit ja niiden kaverit :D

Voe hyvät hyssykät. Ei mulla ole sen enempää mustaa kuin harmaatakaan nikkiä. Vinoilen siis ihan vaan harmaana, jos vinoilen. Minähän vain totesin, miten meillä maa makaa. Voihan sinullakin olla vaikka tuhannen eri nikkiä, joilla vinoilet :D

No juu. =)

Eikä sillä ole edes merkitystä, ellei vinoile tarpeeksi joutuakseen bannatuksi.

No juu. =)

Eikä sillä ole edes merkitystä, ellei vinoile tarpeeksi joutuakseen bannatuksi.

Oikeesti oon liian kiltti vinoilemaan, epäilen, ettei tähän astiset "saavutukset" aivan bannaukseen asti riittäisi... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kerrottakoon nyt, että me pystymme nykyään näkemään kirjoittajan ip-numeron. Tämän tiedon perusteella olen asettanut viimeisimmän bannin.

Hieno juttu! :)
BigThumbs.gif

no siis ylipäätänsä vaikka onkin se ip osoitteen "sekoittaja" käytössä niin kyl se osoite silti selville saadaan helposti.

no kyllä minä ainakin osaan olla netissä 100%:n anonyymisti, kukaan ei voi selvittää oikeaa henkilöllisyyttäni.

luulisin että näin, mutta jos koneen ainakin laittaa kokonaan kiinni välillä niin sitten se numero vaihtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no kyllä minä ainakin osaan olla netissä 100%:n anonyymisti, kukaan ei voi selvittää oikeaa henkilöllisyyttäni.

No sitten sinun täytyy olla aikamoinen kova kansainvälisen tason bittinettinikkari ja mitähän sellainen ihminen tekee 2+:n keskustelupalstalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Ei se tuossa teidän nikin alla ole kaikkien katsottavissa. :D eikä me kyttäillä niitä. Joissakin ketjuissa ne vaan pistävät silmiin.
Jahas, siitäkös se sun eilinen kommentti "mielenkiintoista" johtukin...
;)

Onkos se nyt sitten ihan oikein, että tällätavalla "sivuhuomautuksilla" paljastetaan, kuka milloinkin harmailee?
Esim. just tuo mielenkiintoista kommentti ja se, että modet näkee ip-numeron, sillä perusteella banni, vaikka Tytsi ei ole sanonut mitään rumaa omalla nikillään... Tytsi on sentään täällä ollut tunnistettavasti omalla kuvallaan. Mun mielestä ei olis saanu paljastaa, että on harmaillut omassa aloituksessaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ei niin vieras:

No sitten sinun täytyy olla aikamoinen kova kansainvälisen tason bittinettinikkari ja mitähän sellainen ihminen tekee 2+:n keskustelupalstalla?

ei tarvitse olla, ihan tämä julkinen ja avoin wlan-verkko pitää huolen anonyymiydestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Ei se tuossa teidän nikin alla ole kaikkien katsottavissa. :D eikä me kyttäillä niitä. Joissakin ketjuissa ne vaan pistävät silmiin.
Jahas, siitäkös se sun eilinen kommentti "mielenkiintoista" johtukin...
;)

Onkos se nyt sitten ihan oikein, että tällätavalla "sivuhuomautuksilla" paljastetaan, kuka milloinkin harmailee?
Esim. just tuo mielenkiintoista kommentti ja se, että modet näkee ip-numeron, sillä perusteella banni, vaikka Tytsi ei ole sanonut mitään rumaa omalla nikillään... Tytsi on sentään täällä ollut tunnistettavasti omalla kuvallaan. Mun mielestä ei olis saanu paljastaa, että on harmaillut omassa aloituksessaan!
samaa mietin, onko tämä nyt sitä kuuluisaa tasapuolista moderointia että paljastetaan kuka harmailee ja missä ketjussa jos banni napsahtaa
:|

Alkuperäinen kirjoittaja hei hei:
ei tarvitse olla mikään "bittinikkari". jokainen saa ip sekoittajan käyttöön netistä ja vaihtuu se useammin kuin kerran pv.ssä.

Tutustukaapas tarkemmin aiheeseen.

tutustuppas sinä tarkemmin niin huomaat että netissä voi olla anonyymisti kohtuu helposti

ei tarvitse olla mikään "bittinikkari". jokainen saa ip sekoittajan käyttöön netistä ja vaihtuu se useammin kuin kerran pv.ssä.

tutustuppas sinä tarkemmin niin huomaat että netissä voi olla anonyymisti kohtuu helposti

En nyt viitsi enempää asiasta kiistellä, ei se ip-osoitteen vaihtaminen sinua näkymättömäksi tee.

En nyt viitsi enempää asiasta kiistellä, ei se ip-osoitteen vaihtaminen sinua näkymättömäksi tee.

*huoh* kuka niin olisikaan sanonut? mutta tor-verkot ja langattomat-verkot takaavat täyden anonyymiyden.

No niin, nyt täytyy alkaa rustaamaan hakemusta modeksi, jotta pääsee kyttäämään harmaana kettuilijoita :whistle:
Toisaalta itsekin harmaana toisinaan, mutta eipä minun harmailusta bannia saa, joten jos modeja kiinnostaa minun musta nikkini, niin eiku salapoliisityöhön vain.

Jäihän tytsi silloin aikoinaan kiinni harmailusta, kun vastasi äiti nimimerkillä kirjoitettuun viestiin vahingossa tytsi-nikillä. Joten eipä tuo banni tuon takia ole lainkaan yllätys, ainahan ne on ne kilteimmät.

Miksi ei voi vain kaikki kirjoitella asiallisesti, niin eipä tulisi sitten niitä banneja. Vaikka toisaalta joskus on aivan hillittömän hauskaa väitellä harmaiden kanssa :D B)

Yhteistyössä