H
Herra Majuri
Vieras
Laittakaas mulle YV:llä ton Moderaattorit nikin käyttäjätunnus ja salasana niin bannaan ite ton harmaan perskärpäsen, joka häiriköi palstalla, kerta ette ite viitsi hoitaa hommianne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Melkoisen lapsellista joltain aikuiselta (?) kyllä tuollainen harmaana toisen nimimerkillä oleminen.
Melkoisen lapsellista joltain aikuiselta (?) kyllä tuollainen harmaana toisen nimimerkillä oleminen.
Laita ylläpidolle anomus että haluat modeksi.Laittakaas mulle YV:llä ton Moderaattorit nikin käyttäjätunnus ja salasana niin bannaan ite ton harmaan perskärpäsen, joka häiriköi palstalla, kerta ette ite viitsi hoitaa hommianne.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21958904:no voi perkele. täällähän joku yli innokas mode poistelee viestejä.
mikäs siinä mun kuva / peili arvauksessa oli vikana?
saa vastatakkin eikä piilotella siellä pensaassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21958926:No eipäs ole....
Oikea Majuri käy palstamammojen hermoille ihan toisella tavalla :saint:
NIIIH :hug:
NIIIH :hug:
Perseennuolija saa virtuaalihalauksen palkinnoksi![]()
![]()
ai missä sellainen?Laittakaas mulle YV:llä ton Moderaattorit nikin käyttäjätunnus ja salasana niin bannaan ite ton harmaan perskärpäsen, joka häiriköi palstalla, kerta ette ite viitsi hoitaa hommianne.
Aito Herra Majuri on kylläkin eräs täällä paljonkin puhuva mammaEn viitsi paljastaa kuka.