Moderaattorit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lunacy sioux

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
6 381
0
36
Minä haluaiisn teiltä julkisen vastauksen koskien noita jatkuvia linkityksiä yhteen ja samaan huutonet myyjään. Eli miksi ne on sallittuja? MUTTA joku teistä modeista aikanaan sensuroi kovalla kädellä ketjua missä minä satuin mainitsemaan kyseisen myyjän nimen ilman mitään linkityksiä?. Silloin moderaattori ilmoitti että huutonet nikkien mainitseminen on kiellettyä. Siitä huolimatta täällä on ennen ja jälkeen kyseisen ketjun ollut useita näitä ketjuja. Eli uskaltaako tämä kyseinen moderaattoori kertoa miksi moderointi tällä palstalla ON aina niin puolueellista?

Hyvä! Itse olen törmännyt samaan, kun olen linkittänyt jonkin kohteen se on katsottu mainostamiseksi , vaikka sitä se ei ollut sillä ei ollut omia kohteita.
(siitä on kyllä aikaa ja ajattelinkin että on tainnut säännöt muuttua kun nyt sallitaan näitä linkityksiä)

siis täällähän ilmeisesti on sallittua julkinen nöyryytys: huutajille jotka haluaa maksaa älyttömiä summia jostain tuotteesta JA huutonet myyjien, jotka myyvät tavaraa liian kalliilla tavaran kuntoon nähden..
omien kohteiden mainostus on kieletty, koska itse olisit "antanut luvan palstalaisille naureskella ja halveksua" silloin kun sen tänne linkitti.??

miten on ees mahdollista että näitä "toi teki noin ja toi teki näin mut tuo poistettiin" juttuja. mun mielestä hyvä että näitä huomataan ja ihmetellään, koska periaatteessa modejen kuuluu olla yhtä virkaintosia joka päivä joka ketjussa ku eijemminkin. eli ei poikkeuksia!

mielipiteistä kanssa.jos alkaa mielipiteitään julki tuoda niin heti sivu poistetaan.suomi on
vapaa maa ja mielipiteitä on moneksi.kyllä ns.paskaa saa sanoa jos on asiasta omaa mieltä.
ap.n laittaja saa piteitä puolelta jos toiselta.ei tartte lukea jos ärsyttää

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
samaan pinoon tuun tämän kaa. oletteko huomanneet että joku muu mode saattaa jutella samassa ketjussa jonka sitten eräs toinen poistaa tai siirtää. pientä virkaintoa ;)

Huomattu on.
Eli nyt sitten nostellaan tätä ketjua siihen asti että hän tai he jotka piilottelevat moderaattori nikin suojissa poistellen ja sensuroiden epäoikeudenmukaisesti juttuja, tulisivat antamaan sen selityksen.
Sitä odotellessa...

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
samaan pinoon tuun tämän kaa. oletteko huomanneet että joku muu mode saattaa jutella samassa ketjussa jonka sitten eräs toinen poistaa tai siirtää. pientä virkaintoa ;)

Huomattu on.
Eli nyt sitten nostellaan tätä ketjua siihen asti että hän tai he jotka piilottelevat moderaattori nikin suojissa poistellen ja sensuroiden epäoikeudenmukaisesti juttuja, tulisivat antamaan sen selityksen.
Sitä odotellessa...

kun ne piiloutuu mode nikin taakse tunnistaa hyvin kuka milloinki poistelee tai kirjoittelee ;)

Alkuperäinen kirjoittaja modeista?:
nimimerkit ketkä on modeja?miten ne on valittu?saako ne jotain palkkaa kaksplussalta?
voiko mode kirjoitella provoja harmaana?

Ei kai se niin helppoa voi olla?

Mut suuressa maailmassa on näin - lue sentään uutiset:
http://www.yleradio1.fi/yhteiskunta/puheenvuorot/id2421.shtml

Alkuperäinen kirjoittaja aika mittaa meitä:
nimimerkit ketkä on modeja?miten ne on valittu?saako ne jotain palkkaa kaksplussalta?

Voi reps *putoaa penkiltä ja kierii maassa*

en tätä nyt ymmärrä, miten jotkut lääkkeet vaikuttaa tähän millään lailla?

jaa-a... ilmeisemmin tässä tarkoitetan pike_tku linkityksiä eikö?

a) mehän modet emme niitä sääntöjä laadi vaan yp...ja ennenkuin yp informoi meitä esim sääntöuudistuksista niin voi olla että olemme poistaneet jonkun linkityksen vanhalla pohjalla (eli siis hypoteettisesti eilen oli ettei nikkejä saa mainita mutta sitten tänä aamuna tulee muutos että saa mainita ja kerkeää siitä huolimatta poistamaan ennenkuin se on korvilla se tieto ).

b) modaaminen EI ole puolueellista vaikka se joistakin tuntuu(tapaus kun tapaus niin aina jollakin löytyy napistavaa..koskaan ei voi kaikkia miellyttää )..moderointiin vaikuttaa moderoija,sekä tapaus(tapauskohtaisesti katsotaan että mitä tehdään ja joskus tapaus voi olla vaikea että se rajatapaus ja joudutaan seuraamaan ennen toimenpiteitä )

c) ja mitä tulee virkaintosuuteen tai liioitteluun niin joskushan me kaikki olemma aloittaneet moderoinnin ja alussa se linja on vielä hakusessa(eihän sitä kukaan työtäänkään sekunnissa opi).

Alkuperäinen kirjoittaja vv:

ei tuo liitykkään... kyllä tuon linkittelijän tunnistaa aihepiiristä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vv:

Se on himolinkittäjä Kokkeli-Paula. Sen pitää tunkea noita sen crohn- ja colitis, luomulihapullajuttuja, salaliittoteorioita, lääkeyhtiöt työntävät meidän juomaveteen ja ruokaan juttuja joka paikkaan. Liittyi aiheeseen tai ei. Yleensä se varmaan lulee muiden ymmärtävän mitä hakee takaa. Eli kiertää jostain syvältä ja hyvin pimeän ja oudon polun kautta nämä hänen ajatukset, joita yrittää ilmeisesti meillekin jakaa.

mutta esim eilen vielä iltapäivällä täällä liikkui irc-galleria linkki joka oli aloitettu toissapäivänä :o

jaa no niistä mie en tii sen kummemmin..töissä kun olen (kuten aika moni meistä ) niin ei kerkeä just sillä sekunnilla reagoimaan...ns. virka-aikana sitten

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
mutta esim eilen vielä iltapäivällä täällä liikkui irc-galleria linkki joka oli aloitettu toissapäivänä :o

jaa no niistä mie en tii sen kummemmin..töissä kun olen (kuten aika moni meistä ) niin ei kerkeä just sillä sekunnilla reagoimaan...ns. virka-aikana sitten

no aika kumma jos täällä on 5 vai 6 modea ja ketju pyörii 20h että kukaan ei huomaa kun samaan aikaan muita poistellaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

no aika kumma jos täällä on 5 vai 6 modea ja ketju pyörii 20h että kukaan ei huomaa kun samaan aikaan muita poistellaan :whistle:

no katsoppas sitä varten toi ohjeita käyttäjille on darling et sinne voi laittaa vinkkiä..ja varmaan huomaat et täällä on muutakin kuin mitäs nyt ;)

Yhteistyössä