Moderaattori!

• Viestiketjun aloittaja mun
  • Ensimmäinen viesti
mun
Eikö noita vauvakuume.com mainosviestejä vois poistaa. Muka yksitysihenkilöinä kirjottavat, mut ainakin kolmella eri palstalla systemaattisesti mainostavat ja vielä heidän omissa säännöissään on muiden palstojen mainostaminen kielletty. Ei teillä sattuis samanlaista pykälää löytymään säännöistä?

Vastaan nyt tähänkin kun näytti suututtavan toi mun yksi viesti että MINÄ TODELLA OLEN "YKSITYISHENKILÖ" siis kirjoitin viestin "uusi palsta". En tiennyt että täällä on ollut asiasta jo "mainontaa, oletin että on saattanut olla. Mä ihan oikeasti vaan tykkään käydä useammillakin palstoilla ja ajattelin josko joku muukin. En tiedä käyvätkö palstan perustajat mainostamassa täällä mutta voihan olla että muutkin on vaan "yksityishenkilöitä". Aika naurettavaa kuitenkin ottaa tollaset pultit, tuskinpa mikään palsta vie näitä 2plussan keskustelijoita täältä. Ei täällä varmaan ole kaikki 24/7 lukemassa onko joku muu mahdollisesti laittanut samasta aiheesta :eek:

mun
No vauvakuume, vauvakuumetta2 ja erikoinen2 nimimerkit pyörii monella palstalla, ja just samat tekniset tiedot kaikissa, niin ei hirveästi yksityishenkilöiltä vaikuta. Naurettava toimintaperiaate tuntuu olevan kyseisellä palstalla. Viimeisen parin tunnin sisään tullut varmaan puolenkymmentä mainosta

No mä tykkäsin palstasta ja ei kai se sulta ole pois jos joku käy muullakin palstalla naputtelemassa kun täällä? Ei kaikkia alotuksia oo pakko edes avata.. :whistle:
Mutta mä voin luvata etten ainakaan enää mainosta jos sitä nyt sitten on muutkin paljon mainostaneet =)

Enemmän mua aniankin ärsyttää nuo "penis enlargement"- aloitukset, lienevät jotain virusjuttuja tai muuten toodella nuonoa herjaa. Että Modelle terveisiä: POISTAKAA noi engl. ym-kieliset aloitukset! Kitoos.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 20:45 RvaKoo kirjoitti:
Enemmän mua aniankin ärsyttää nuo "penis enlargement"- aloitukset, lienevät jotain virusjuttuja tai muuten toodella nuonoa herjaa. Että Modelle terveisiä: POISTAKAA noi engl. ym-kieliset aloitukset! Kitoos.
Sitä voi laittaa ihan yv:tä sitten moderaattoreille eli nikeille Jätkä, Pinki tai Sipuli. Ei ne välttämättä huomaa, jos täällä vain mussutatte ja otsikoitte harminne. Ihmisiä ja palstalaisia vain hekin ;) Pyörivät kuitenkin enimmäkseen tuolla Mitäs nyt puolella.

Yhteistyössä