Modeille kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelijä

Vieras
Miksi sikaflunssasta saa nyt olla useita aloituksia, vaikka aikaisemmin poistitte ne kaikki, ja annoitte ohjeet että vain yhdessä sitä varten olevassa ketjussa saa ko. aiheesta keskustella?

Miks ei vois olla vaikka sata aloitusta possunuhasta? Kuka pakottaa niitä avaamaan jos ei kiinnosta? Itse ainaki avaan vain aloitukset joiden otsikon aihe kiinnostaa minua (tai jos kirjoittaja on joku jonka juttuja tykkään muuten lueskella vaikka aihe ei kiinnostaisi ) mut siis pointti että jätä väliin ne mitkä nyppii =)

Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Miks ei vois olla vaikka sata aloitusta possunuhasta? Kuka pakottaa niitä avaamaan jos ei kiinnosta? Itse ainaki avaan vain aloitukset joiden otsikon aihe kiinnostaa minua (tai jos kirjoittaja on joku jonka juttuja tykkään muuten lueskella vaikka aihe ei kiinnostaisi ) mut siis pointti että jätä väliin ne mitkä nyppii =)

Juu jätänkin väliin.:-) Mutta ihmetyttää vaan, kun vielä vähän aikaa sitten modet olivat niin tarkkoja asiasta, ja nyt eivät puutu siihen ollenkaan.Mutta kaipa tosiaan on sitten niin paljon aloituksia aiheesta, etteivät viitsi enää puuttua.

No, ei se niin paljon häiritse, kunhan ihmettelin tuota modejen "takinkääntöä".

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
ap:lle : montako muuaiheista aloitusta olet itse tànààn tehnyt ja kuinka moneen ketjuun ottanut osaa?

En ole tehnyt yhtään aloitusta ko. aiheesta tänään tai muulloinkaan, ja ehkä yhteen ketjuun olen joku pari vk sitten ottanut osaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ap:lle : montako muuaiheista aloitusta olet itse tànààn tehnyt ja kuinka moneen ketjuun ottanut osaa?

En ole tehnyt yhtään aloitusta ko. aiheesta tänään tai muulloinkaan, ja ehkä yhteen ketjuun olen joku pari vk sitten ottanut osaa.

tarkoitin kuinka monta aloitusta muista aiheista?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

tarkoitin kuinka monta aloitusta muista aiheista?

Ai juu en osannut näköjään lukea.:-) Taisi olla toinen aloitus tänään, ja ehkä viiteen olen ottanut osaa.

Yhteistyössä