I
Ihmettelijä
Vieras
Miksi sikaflunssasta saa nyt olla useita aloituksia, vaikka aikaisemmin poistitte ne kaikki, ja annoitte ohjeet että vain yhdessä sitä varten olevassa ketjussa saa ko. aiheesta keskustella?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mi:Miks ei vois olla vaikka sata aloitusta possunuhasta? Kuka pakottaa niitä avaamaan jos ei kiinnosta? Itse ainaki avaan vain aloitukset joiden otsikon aihe kiinnostaa minua (tai jos kirjoittaja on joku jonka juttuja tykkään muuten lueskella vaikka aihe ei kiinnostaisi ) mut siis pointti että jätä väliin ne mitkä nyppii =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ap:lle : montako muuaiheista aloitusta olet itse tànààn tehnyt ja kuinka moneen ketjuun ottanut osaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ap:lle : montako muuaiheista aloitusta olet itse tànààn tehnyt ja kuinka moneen ketjuun ottanut osaa?
En ole tehnyt yhtään aloitusta ko. aiheesta tänään tai muulloinkaan, ja ehkä yhteen ketjuun olen joku pari vk sitten ottanut osaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ap:lle : montako muuaiheista aloitusta olet itse tànààn tehnyt ja kuinka moneen ketjuun ottanut osaa?
En ole tehnyt yhtään aloitusta ko. aiheesta tänään tai muulloinkaan, ja ehkä yhteen ketjuun olen joku pari vk sitten ottanut osaa.
tarkoitin kuinka monta aloitusta muista aiheista?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ok, kysyinvaan siksi ettà, minusta paras tapa on juuri tehdà noita muita aloituksia ja ottaa osaa kaikkii kivoihin ketjuihin