modea paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikuisestikko harmaana....????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikuisestikko harmaana....????

Vieras
Mulla on kyylä, jonka mä en halua lukevan mun tekstejä. Vaihdoin aikaisemmin kokokaan käyttäjätunnusta ja nikkiä, mutta huomasin että ne oli liitetty kuitenkin samaan paikkaan ja jouduin taas poistamaan nikin käytöstä. Tai silloin oli tavallaan kaks nikkiä, kun ei oltu vielä poistettu ed nikkiä. Nyt nikit on poistettu. Uskallanko luoda uuden käyttiksen, ilman pelkoa siitä että vanhoilla käyttäreillä ja tunnuksilla kirjotetut liitetään profiiliin, jolloin oon taas tunnistettavissa.

Jos edelliset profiilit poistettu, niin mielestäni voit ihan rauhassa luoda uuden tunnuksen. Ei ainakaan pitäisi olla kytköksissä vanhoihin tunnuksiisi millään lailla. Voithan vaikka laittaa eri s.posti osoitteen, edellisissäsi?

Mut ku sehän tehdään omalle nimelle...? tietty voihan nimen kohtaan vaikka kirjottaa maija mehiläisen, mut meinaan ettei sit ruveta tyyliin ip ossan perusteella linkittelemään...
juu oon vissiin aika vainoharhainen, mut tilanne on mikä on... :(

Ip-osoitteen kautta linkittelemään? Eihän ip:t näy kuin ylläpidolle ja moderaattoreille käyttökiellon asetuksen yhteydessä. Ja oikea nimesi ei näy tietääkseni kuin ylläpidolle.

miten oman nikin saa poistettua kokonaan..yrittänyt monta kertaa eikä onnistu...syy miksi haluan profiilini poista on että en käytä sitä enkä halua että mun sähköpostiosotteet jne jää mihkään roikkumaan...VASTATKAA JOKU ENNENKU PAKKO OTTAA YHTEYTTÄ MUUALLE=)..tuntuu niin epäreilulta kun se ei onnistu noin vaan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ylläpitohan se on just joka on mun profiilit linkittäny toisiinsa, ilm nimen perusteella, niin kai ne voi kattoo et toi on samasta ip.stä, niin....?
*Pössöö*

Hetkonen...nyt en ihan ymmärtänyt...

Eli siis silloin sulla oli kaksi nikkiä (olit siis luonut kaksi eri nikkiä, et vain vaihtanut nimimerkkiä?) Ja ne linkittyi toisiinsa? Aika outoa :|

En osaa sinua enempää neuvoa, ehkä parempi että kysyt ihmiseltä joka tietää näistä asioista enempi, kuin rivimode :)

http://kaksplus.fi/tilaa-ja-asioi/palaute-ja-yhteystiedot ^---tuolta löytyvät s.postiosoitteet ihan ensimmäisenä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
miten oman nikin saa poistettua kokonaan..yrittänyt monta kertaa eikä onnistu...syy miksi haluan profiilini poista on että en käytä sitä enkä halua että mun sähköpostiosotteet jne jää mihkään roikkumaan...VASTATKAA JOKU ENNENKU PAKKO OTTAA YHTEYTTÄ MUUALLE=)..tuntuu niin epäreilulta kun se ei onnistu noin vaan

modemamma@kuvalehdet.fi sinne poistopyyntöä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

KIITOS=)..missään ei lue miten se tehdään...ainakaan niin et ois osunu mun silmiin j atäällä muutamaan otteeseen sitä jo kysynyt eikä kukaan vastannut...RUTISTAA ISOSTI JA KIITTÄÄ KAUNIISTI että joku viitti...tän poisto homman sais kyl tehä selkeemmäks...

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

KIITOS=)..missään ei lue miten se tehdään...ainakaan niin et ois osunu mun silmiin j atäällä muutamaan otteeseen sitä jo kysynyt eikä kukaan vastannut...RUTISTAA ISOSTI JA KIITTÄÄ KAUNIISTI että joku viitti...tän poisto homman sais kyl tehä selkeemmäks...

Juu eipä olekaan tietoa misään :o

Lisäilen tuohon ohjeita keskustelupalstan käyttäjille-nostoon :flower: =)

Yhteistyössä