Moccamaster kehuja ja haukkujaherkinnassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siroa pydälle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen tykännyt. Omassani on manuaalinen tippalukko ja se ei ole luotettava ellei pese sitä jatkuvasti. Tuossa on automaattinen tippalukko josta ei ole kokemuksia.

[QUOTE="vieras";25035987]Tuo malli on helevetin ruma!

Mielummin vaikka moccamaster kb741 tai kbg741[/QUOTE]
Toihan on helvetin ruma iso rotisko joka vaan vie tilaa pöydällä?

Mulla on juuri tuo kyseinen malli. Tippalukko ok, tosin kyllä se välillä hiukan tipauttaa kahvia läpi. Toinen vika on pannu: se kaataa välillä kahvia ympäri pöytiä. :) Muuten hyvä keitin, mun mielestä kauniinpi kun perus malli ja hyvää kahvia.

[QUOTE="vieras";25036112]Moccamasterit eivät ole yhtään sen isompia kuin "taviskeittimetkään" , näyttävät itseasiassa paljon sirommilta.[/QUOTE]

Minun naaprilla perus karvalakki malli moccamasterista ja niin menee koko pöytä meillä puoli pöytää tavis keittimellä

Jos haluaa kahvinkeittimeen rahaa paljon uhrata, niin mikäs siinä. Olen yhden kyseisenmerkkisen omistanut. Siinä ei ollut mitään niin hienoa, mahtavaa tai upeaa mitä ei vähintään puolta halvemmalla saisi.

meillä perinteinen moccamasteri ja kirkkaan punainen väriltään=) ja mä rakastan sitä<3
tai onhan siinä jotain sekoittava kansi systeemejä, tippalukkoa ym... mutta malliltaan perinteinen.
paras keitin mikä ikinä ollut ja parhaimman värinen!

Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25036311:
Jos haluaa kahvinkeittimeen rahaa paljon uhrata, niin mikäs siinä. Olen yhden kyseisenmerkkisen omistanut. Siinä ei ollut mitään niin hienoa, mahtavaa tai upeaa mitä ei vähintään puolta halvemmalla saisi.

Meillä olisi kahvinkeittimen uusiminen ajankohtainen. Olisiko mielessä, minkä merkkinen kannattaisi ostaa? Moccamasteria en halua. Nykyinen on severin ja on ainakin 7 vuotta hyvin palvellut. Nyt alkaa lämpölevyn vierestä muovi haurastua. Hyvää kahvia tulee.

Meillä oli hyvä kahvinkeitin. Olisiko ollut joku Philips. Sorruin kuitenkin Moccamasterin kehuihin ja tuli ostettua sellainen, vaikka keitin on mielestäni kolhon näköinen ja huonosti muotoiltu (malli oli kalliimpi malli) . Ei olisi kannattanut vaihtaa. Vanhalla keittimellä tuli aivan yhtä hyvää kahvia. Moccamasterin tippalukko on ihan paska. En ole kuitenkaan viitsinyt vaihtaa vanhaa keitintä takaisin. Moccamaster on täysin ylimainostettu.

Minä olen tykännyt. Omassani on manuaalinen tippalukko ja se ei ole luotettava ellei pese sitä jatkuvasti. Tuossa on automaattinen tippalukko josta ei ole kokemuksia.

Mikä vaiva tuossa on, onhan suodatin pestävä muutenkin päivittäin.

Toinen vaihtoehto hyvän kahvin ystävälle on Melitta Aroma Excellent Steel. Se on jopa arvostettu yhtä korkeelle kun MM, tosin lähes yhtä hinnakas.

https://stockmann.com/p/fi/Melitta-...keitin/240051/23201/11615/11615?itemId=240052

[QUOTE="aapeli";25036039]Mulla on juuri tuo kyseinen malli. Tippalukko ok, tosin kyllä se välillä hiukan tipauttaa kahvia läpi. Toinen vika on pannu: se kaataa välillä kahvia ympäri pöytiä. :) Muuten hyvä keitin, mun mielestä kauniinpi kun perus malli ja hyvää kahvia.[/QUOTE]

Peesaan koko kirjoitusta.
Meilläkin tuo malli ja mun mielestä nätein mastereista :)
Meillä vaan kullanvärisenä ja hopea olisi nätimpi.

Me saatiin aikoinaan lahjaksi moccamaster. Jos itse keittimen ostaisi, en välttämättä ostaisi masteria. Kallis eikä kahvi sen erikoisempaa kuin jollain halvemmalla keitetty.

Obh nordicallakin hienoja keittimia, tosin onhan nekin melko kalliita. Kestävyydestä ei tietoa.

Kuumimmat

Yhteistyössä