?
.-.
Vieras
voiskohan sinne soitella kysyä onks mahdollista saada sitä lahjakorttia? viime vuonna se pelasti meidän joulun.. Tänä vuonnakin niin kovasti se tahtoisin..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eipä saa:jos viime vuonna oot sen saanut, niin sitten ei tänä vuonna sitä saa.
Alkuperäinen kirjoittaja mari:voi sen saada peräkkäisinä vuosina, hyvin perusteluin. maanantaina niitä alettiin jakamaan. ite sitä ei voi hakea. mun mielestä siitä päättää, neuvola, diakoni ja joku muu vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja mari:voi sen saada peräkkäisinä vuosina, hyvin perusteluin. maanantaina niitä alettiin jakamaan. ite sitä ei voi hakea. mun mielestä siitä päättää, neuvola, diakoni ja joku muu vielä.
Voi hakea itse ja perusteluja ei tarvita, tuo taitaa olla hyvinkin kunta/kaupunkikohtaista.
Alkuperäinen kirjoittaja niin ja:tää on meille neljäs kerta peräkkäin ja koskaan ei oo mistään mitään haettu vaan soittavat että saako tuoda?ei olla edes köyhiä
Alkuperäinen kirjoittaja mari:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja mari:voi sen saada peräkkäisinä vuosina, hyvin perusteluin. maanantaina niitä alettiin jakamaan. ite sitä ei voi hakea. mun mielestä siitä päättää, neuvola, diakoni ja joku muu vielä.
Voi hakea itse ja perusteluja ei tarvita, tuo taitaa olla hyvinkin kunta/kaupunkikohtaista.
1. Miten lahjakorttia voi hakea?
Hyvä Joulumieli -keräyksen tuotto kanavoidaan MLL:n ja SPR:n kautta lahjakortteina kotimaan vähävaraisille lapsiperheille. Perheiden valinnasta päättävät järjestöjen paikallisyhdistykset ja -osastot, jotka tekevät yhteistyössä neuvolan, sosiaalitoimen ja diakoniatyön kanssa. Hyvä Joulumieli -lahjakorttia ei voi hakea.
Alkuperäinen kirjoittaja yks:Alkuperäinen kirjoittaja niin ja:tää on meille neljäs kerta peräkkäin ja koskaan ei oo mistään mitään haettu vaan soittavat että saako tuoda?ei olla edes köyhiä
Ja tietysti otatte sen vastaan, vaikka ette köyhiä ole???
Alkuperäinen kirjoittaja yks:Alkuperäinen kirjoittaja niin ja:tää on meille neljäs kerta peräkkäin ja koskaan ei oo mistään mitään haettu vaan soittavat että saako tuoda?ei olla edes köyhiä
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja yks:Alkuperäinen kirjoittaja niin ja:tää on meille neljäs kerta peräkkäin ja koskaan ei oo mistään mitään haettu vaan soittavat että saako tuoda?ei olla edes köyhiä
raha ei ole ainoa peruste jolla tuota myönnetään, joten miksi ei saisi ottaa vastaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Alkuperäinen kirjoittaja yks:Alkuperäinen kirjoittaja niin ja:tää on meille neljäs kerta peräkkäin ja koskaan ei oo mistään mitään haettu vaan soittavat että saako tuoda?ei olla edes köyhiä
Sehän on Hyvän Mielen-kortti. Ei suorasanaisesti mikään köyhäinavustus-kortti. Minäkin yllätyin tänä vuonna et saadaan se, maanantaina soittivat neuvolasta. Meillekkin se annetaan muusta syystä kun taloudellisista.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:vähävaraisille ja VAIKEASSA ELÄMÄNTILANTEESSA OLEVILLE lapsiperheille