mix mix mix aina vaan

uneilmasäleikkö

Aktiivinen jäsen
25.04.2007
2 084
0
36
vantaa
pitää vaan siivooo kun mies on kun sika se sotkee pahemmin kuin noi mun 2.v ja 5.v lapsoset :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: ei osaa korjaa astioita pöydältä pois syönin jälkeen jos juo bisseä niin pulloja löytyy viikon lopun jäljiltä sohvan alta jne.... vaatteet löytyy pitkin kämppäää ja mikä on huippu :D :D :D se ei oo kohta 1kk laittannut vaatteitansa kaappiin mä hermostuin ja pakkasin vaatteet muovi pusseihin ehkä kohta ihmettelee missä vaatteensä ovat :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:
pitää vaan siivooo kun mies on kun sika se sotkee pahemmin kuin noi mun 2.v ja 5.v lapsoset :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: ei osaa korjaa astioita pöydältä pois syönin jälkeen jos juo bisseä niin pulloja löytyy viikon lopun jäljiltä sohvan alta jne.... vaatteet löytyy pitkin kämppäää ja mikä on huippu :D :D :D se ei oo kohta 1kk laittannut vaatteitansa kaappiin mä hermostuin ja pakkasin vaatteet muovi pusseihin ehkä kohta ihmettelee missä vaatteensä ovat :laugh: :laugh: :laugh:

Just noin minäkin tekisin :kieh: vaatteet ja tavarat vaan jätesäkkiin ja käsket etsiä sieltä, jos tarvitsee jotain. Eiköhän tyhmempikin joskus tajua :D

joo kun tässä on se pointti kun vaikka on just siivottu niin eikö tämä paska pylly sotke kun asui kotona äitinsä teki pojalle ihan kaiken pojan ei tarvinnut6 kun käydä ite suihkussa ja syödä ja tietty ite wc:eessä muuten kaikki muu tehtiin pojalle valmiiksi :headwall: :headwall: :headwall:

ääääh mulla menee kohta hermot mies tuli duunista/ tallilta ja heitti vaatteet pitkin lattiaa sain raivarin huusin kun palo sireeni että veis ne pyykkiin sano kyllä ne joutaa aamulla viemään mutta ne on tossa lattialla vielä kk päästäkin jos mä en niitä vie :headwall: :headwall: :headwall: mix piti mennä tallille jos ei jaksa samalle viedä pyykkiii ylä kertaan kun on sinne menossa pesulle vaan pitää jättää ala ketaan

Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Hih, kiitti vinkistä. Mäkin kokeilen tuota pussiin pakkaamista :D

Mutta minne laitetaan ne leivänmurut pöydältä jne jne :whistle:

samaan pussiin missä vaatteetkin heh heh :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: Tarttee kokeilla.

*hipsii huomenna kauppaan ostamaan jätesäkkejä, ei meinaan tavalliset pussit riitä edes yhdeksi päiväksi*

Yhteistyössä