Miuta ottaa päähän yks mammakaveri joka valittaa joka asiasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Hällä pian puolen vuoden ikäinen vauva ja nyt on kaksi päivää valittanut kun vauva puklailee rotarokotteen jälkeen. Jumalauta, pakkkoko sitä rokotetta oli ottaa tai, niinkuin itse ajattelen, aika pientä on muutaman päivän puklailu siihen verrattuna että vauva saisi rotataudin.
Valittaa myös jatkuvasti kun vauva nukkuu niin huonosti, ja tosiaan herää kerran tai kaksi yössä...
En oo jaksanut vastata tuon valitustekstareihin mitään, ja nyt tämä ihminen valittaa fb:ssä kun ei saa vertaistukea ;) (itselläni siis samoja ikiä vauva).

No mun mielestä sun kaverisi jutut kuulostaa ihan normaaleilta vauva-ajan jutuilta ja joskus sitä ehkä tulee kuvitelleeksi, että jos on vähän hankalamman puoleista, niin esimerkiksi kaverille voisi niistä kertoa. Ja ehkä jopa saada vastineeksi empatiaa. Joten en nyt ihan tajunnut, mikä sua niin kovasti risoo tässä asiassa? Kun ei tuo edes kuulosta siltä, että kaverisi jatkuvasti valittaa... Jos sulla itselläsi on pinna jostain asioista kireällä niin vastavuoroisesti valita sinä niistä asioista sille.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mulla yks kaveri joka valittaa KAIKESTA, aina on tekemässä valituksia joka paikkaan, kunnalle, taloyhtiöön, kauppaan jne jne jne

ÄRSYTTÄVÄÄ, mikään ei oo koskaan hyvin, naapurit huutaa ja kunta ei tee hyvin juttuja ja blaablaa

Kyllä mäkin valittaisin jos vauva puklailisi, ei siksi ettäkö se olisi kamalampaa kuin rotatauti, vaan siksi että se haisee pahalle, sitä on sit sohvassa ja ties missä ja koko ajan saa siivota eikä se ole vauvalle kivaa.

Samaten yöherätykset voi risoa jotakuta ihmistä todella paljon. Mun puolivuotias herää jopa 7 kertaa yössä syömään, mutta mä en nosta sormeanikaan sängystä vaan nukun vauva vieressäni, ilman paitaa että saan tissin sekunnissa vauvan suuhun. Jos mun pitäisi oikein herätä kaksikin kertaa yössä, esim. nostamaan vauva sängystä niin olisin hermoraunio.

[QUOTE="vieras";27875964]Mun puolivuotias herää jopa 7 kertaa yössä syömään, mutta mä en nosta sormeanikaan sängystä vaan nukun vauva vieressäni, ilman paitaa että saan tissin sekunnissa vauvan suuhun. Jos mun pitäisi oikein herätä kaksikin kertaa yössä, esim. nostamaan vauva sängystä niin olisin hermoraunio.[/QUOTE]

onnea muuten sulle vieroitukseen ;) jos meinaat ikinä nukkua yösi, niin ehkä kannattaa jossain vaiheessa kyseenalaistaa, _tarvitseeko_ se lapsi todellakin 7 kertaa yössä murkinaa... samaa tekniikkaa joutuu soveltamaan myöhemminkin, nimittäin sitä, antaako lapselle kaiken joka älähdyksestä siksi että on helpompaa tehdä niin kuin pysyä tarpeen tullen tiukkana ja johdonmukaisena.

[QUOTE="vieras";27875964]
Samaten yöherätykset voi risoa jotakuta ihmistä todella paljon. Mun puolivuotias herää jopa 7 kertaa yössä syömään, mutta mä en nosta sormeanikaan sängystä vaan nukun vauva vieressäni, ilman paitaa että saan tissin sekunnissa vauvan suuhun. Jos mun pitäisi oikein herätä kaksikin kertaa yössä, esim. nostamaan vauva sängystä niin olisin hermoraunio.[/QUOTE]

Tosi hyvä kikka hei! Varsinkin kun puolvuotias ei tarvitse enää yösyöntejä... :laugh:

[QUOTE="vieras";27876251]Tosi hyvä kikka hei! Varsinkin kun puolvuotias ei tarvitse enää yösyöntejä... :laugh:[/QUOTE]

Kukin tyylillään :)Mun kolmas lapsi on nyt kohta puolvuotias ja edelleen annan yöllä tissiä jos tahtoo. Jatkan näin niin kauan kuin itsestäni hyvältä tuntuu. Edellisten kahden kanssa tein samoin. Hyvin ovat vieroittuneet tissistä, toinen 10 kuukautisena ja toinen 1 vuoden iässä.

Yhteistyössä