Miun piti levätä tänään kipeen nilkan takia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Piti levätä, juu, vaan tulikos siitä mitään.
Eipä tullunna, äh, aamu kymmenestä asti oon touhunnu pikku hiljaa aamupalan ja palstailun
ohessa. :ashamed:

Ei näköjään voi sitten rauhottua tänään.
Oon kastellu terassikukat, pessy kissanhiekkalaatikon ja siivonnu vessan lattian ja pesualtaan.
Lakaissut ja pessy keittiön lattiat, siivonnut jääkaapin, pessy pyykkiä, laittanu puhtaat kaappiin.
Lämmittäny ruokaa ja pessy astiat.

Kohta pitäisi laittaa kosteat pyykit kuivumaan, jossain vaiheessa ehkä siivota vaatekaappi.
Ei miun olisi tarvinnu tehä mitään muuta ku pestä kissanhiekkalaatikko, mutta jotain
vaan näköjään pitää touhuta. =)

Kannattaa välillä huilata ettei vaiva pahene :)
Mä sain ultrassa/röntgenissä tiedon alkavasta nivustyrästä sekä lonkkakulumasta, joka kai synnynnäinen ja kaiken kivun syy. Kivuille sain siis syyn, mutta saa nähä mikä on jatkohoito...huomenna viisaampi.
Että pakkolepoa tässä nyt vaan kiltisti ;)

Kannattaa välillä huilata ettei vaiva pahene :)
Mä sain ultrassa/röntgenissä tiedon alkavasta nivustyrästä sekä lonkkakulumasta, joka kai synnynnäinen ja kaiken kivun syy. Kivuille sain siis syyn, mutta saa nähä mikä on jatkohoito...huomenna viisaampi.
Että pakkolepoa tässä nyt vaan kiltisti ;)

Auts, ei kiva :hug: yritähän lepäillä.
Juu, pitäisi miunkin levätä ettei tule kipeemmäksi, mutta tänään ei oikein osaa levätä tai no onko palstalla istuminen lepäämistä ? :D ehkä, välillä pitää istua ja
lepuuttaa jalkaa.

[QUOTE="jep jep";26553354]Anteeksi jo etukäteen, mutta kuinka kipeä nilkka on kun pystyt noinkin paljon hommailemaan? Olet ehkä jo kesälomalla, toivottavasti?[/QUOTE]

Juu, kesälomalla oon, no pikku hiljaa kuten kirjoitin.
Välillä istun tässä läppärin ääressä ja lepuutan jalkaa, kipua tuntuu enemmän, jos kävelee
pitemmän matkan.

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26553373:
aha, ei se kipee oo, kun olet touhuumaankin kyennyt

On se kipiä, mutta ku ei vaan osaa olla paikallaan, pitää välillä lepuutella.

[QUOTE="Vieras";26553391]Kuka sanoi, että pitää levätä? Et kovin kipeältä vaikuta.[/QUOTE]

Mie ite, on se kipiä, mutta pari minuuttia kerrallaan tein hommia.

[QUOTE="tässä";26553443]Upeaa, mahtavaa, miten ahkera olet ollut! Hyvä Sinä!=)
Senhän sinä halusit kuulla. Tässä siis sinulle sitä kaipaamaasi huomiota.[/QUOTE]

:D Kuhan jottain piti kirjoittaa, että tulee pakolla istuttua paikoillaan. =)

Yhteistyössä