Miun mies on ihan pervo!:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
:o
Toissa iltana ukkoni sanoi ihan samaa!

Minun siis pitäs hommata just joku ihmeen korsettisysteemi ja sukkanauhat ja ne sukat ja kaikki :o

Ja minul kun tuota makkaraa löytyy ja stringitkin kun vetää jalkaan, ei näy oikeesti muuta kuin vyötärönauha jos makaan selälleen pikkusen pää alespäin :whistle:
Mahtasin olla näky tommosis vermeis :o :ashamed:

Mut ukko tahtos miulle semmoset :o

No en miekään mikään laiheliini ole,siks vähän huolettaakin..
Joko näillä alkaa olemaan kevättä rinnassa vai mitä ihmettä? :laugh:

tätä sen täytyy olla!!
se on kato tää ilmaston lämpeneminen :D kevät tulee aikasemmin! Ainakii ukoille :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Siis miten siveellistä teillä oikein on? Saako sun mies ees koskaan? Riisutko sie koskaan niitä vaaleenruskeita mammaliivejä ja puuterinvärisiä mammahousuja?

Tottakai saa,miulla vaan on omat ongelmani..esim.en ymmärrä miten mies voisi pitää minua seksikkäänä,varsinkaan vähissä vaatteissa.Ja mustia on useimmat alusvaatteeni,mut semmoisia hillitympiä. Vaaleenruskeet on miustakin :x

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mikäs se pervo osuus tossa oli?
Haluaako se että pissaat korsetti päällä appes päälle kun se itse kuvaa?
(Se ois jo pervoa).

:laugh:
Joo, en mäkään kyllä ap:n viestistä mitään pervoa löytäny :xmas: Tai jos se tarkoitti, että mies on ihanan "pervo". Onhan se nyt makeeta, kuh ukkokulta sanoo, että hepenet näyttäis vaimn päällä hyvältä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mikäs se pervo osuus tossa oli?
Haluaako se että pissaat korsetti päällä appes päälle kun se itse kuvaa?
(Se ois jo pervoa).

Meinasin tukehtua sylkeeni kun repesin niin :laugh: ..ja oli pakko lukea miehellekin osa ketjusta :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja minäkö pervo?:
ihan normaaliahan toi on. Kannattaa joskus käydä ostoksilla seksikaupassakin, pysyy parisuhde parempana ja pirteempänä.

Hui kun mie säikähin,nimimerkin perusteella että mies oli tullu kirjottelemaan tänne :D

Yhteistyössä