Miun mies on ihan pervo!:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Äsken pyysin sitä kattelee netistä kanssani alunnusmyyntejä..kotona kun ollaan kaikki kipeenä niin en muutakaan tekemistä keksiny.
No,elloksen sivuja katoin,alusvaatteita myös ja yhtäkkiä mies hihkaisee;vähänkö tuollainen olis kiihottava siun päällä..Kyseessä oli joku ihme korsettihärpäke,sukkanauhoineen kaikkineen!

Öö..mie kyllä luulen että se tikahtuis nauruun jos mie semmoisen kiskoisin päälleni.Mutta ei,se vaan väitti että semmoinen ois just hyvä.
Kaipa se oli tykännyt,sen huomas vielä jälkeenkinpäin.. :snotty:

Onko tuo mies ihan normaali ja mitä miun pitäis tehdä?Hommata semmoiset vermeet..mie,joka ei käytä ees stringejä? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Äsken pyysin sitä kattelee netistä kanssani alunnusmyyntejä..kotona kun ollaan kaikki kipeenä niin en muutakaan tekemistä keksiny.
No,elloksen sivuja katoin,alusvaatteita myös ja yhtäkkiä mies hihkaisee;vähänkö tuollainen olis kiihottava siun päällä..Kyseessä oli joku ihme korsettihärpäke,sukkanauhoineen kaikkineen!

Öö..mie kyllä luulen että se tikahtuis nauruun jos mie semmoisen kiskoisin päälleni.Mutta ei,se vaan väitti että semmoinen ois just hyvä.
Kaipa se oli tykännyt,sen huomas vielä jälkeenkinpäin.. :snotty:

Onko tuo mies ihan normaali ja mitä miun pitäis tehdä?Hommata semmoiset vermeet..mie,joka ei käytä ees stringejä? :ashamed:

Tuo on vielä aika kaukana pervosta.. näkisit ne katalogit mitä meillä selaillaan ;)

:o
Toissa iltana ukkoni sanoi ihan samaa!

Minun siis pitäs hommata just joku ihmeen korsettisysteemi ja sukkanauhat ja ne sukat ja kaikki :o

Ja minul kun tuota makkaraa löytyy ja stringitkin kun vetää jalkaan, ei näy oikeesti muuta kuin vyötärönauha jos makaan selälleen pikkusen pää alespäin :whistle:
Mahtasin olla näky tommosis vermeis :o :ashamed:

Mut ukko tahtos miulle semmoset :o

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:

Minun siis pitäs hommata just joku ihmeen korsettisysteemi ja sukkanauhat ja ne sukat ja kaikki :o

Ja minul kun tuota makkaraa löytyy ja stringitkin kun vetää jalkaan, ei näy oikeesti muuta kuin vyötärönauha jos makaan selälleen pikkusen pää alespäin :whistle:

No en miekään mikään laiheliini ole,siks vähän huolettaakin..
Joko näillä alkaa olemaan kevättä rinnassa vai mitä ihmettä? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:

No en miekään mikään laiheliini ole,siks vähän huolettaakin..
Joko näillä alkaa olemaan kevättä rinnassa vai mitä ihmettä? :laugh:

Enkä minäkään laiha ole. :D

Ainut mikä tuossa on omituista on se, että mies kattelee netistä jotain naistenvaatesivuja. Se ei ole ollenkaan omituista, että mies haluaa nähdä vaimonsa päällä kauniita seksikkäitä alusvaaatteita :D

Yhteistyössä