MIUKU? Nimimerkistäsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toinen Miuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toinen Miuku

Vieras
Hei Miuku!

Kuinka kauan olet käyttänyt nimimerkkiäsi? Minulla "oma Miuku" ollut käytössä jo 3 vuotta täällä eri palstoilla, ja olen rekisteröinyt sen *Miuku* nimellä. Aiemmin en ole samoilla palstoilla törmänny toiseen samaan nimimerkkiin, nyt viime aikoina olen "törmännyt" sinuun useammassakin keskustelussa.

Meillä on _täysin_ erilaiset taustat, ja nyt olen saanu pari viestiä, joissa ihmetellään et miten olen voinut kirjoittaa kärsiväni lapsettomuudesta, ja nyt että odotan esikoista. Ja sit taas esim. tällä samaisellakin palstalla et minulla on jo 2 (vai 3?) lasta ym...

Minä en jaksaisi aina rekisteröityä tänne, joten joku ratkaisu meidän pitäisi varmaan keksiä? Onko sinulla ideoita? Kumpi vaihtaa merkkiä vai aletaanko käyttämään jotain lisäliitettä?

En halua pahoittaa mitenkään mieltäsi, mutta sekaannukset täällä haluaisin välttää :o)

noh, enpä minäkään aina jaksa rekisteröityä. toisaalta en kyllä muista milloin olen tänne alkanut kirjoitella, vuosia sitten kuitenkin. välillä aktiivisemmin, välillä vähemmän.

jospa mä kirjoittelen vaan tonne meidän huhtikuiset 2006 ketjuun vauvan hoito palstalle tällä nimimerkillä? koska en kyllä sorry vaan jaksa ruveta vaihtelemaan tällaisen takia sitä mihinkään toiseen. Se on mulla käytössä kaikkialla ja muodostuu mun nimikirjaimista.

mulle tää palsta ei tosin ole mikään henki ja elämä, että jos keksit mulle jonkun muun nimimerkin niin sekin käy.

Niin, tietty itsekin oisin voinu käyttää vähän enemmän älyä kun nimimerkkiä keksin... :o) Jotenkin vaihtaminen on vaan nyt hankalampaa kun on jo muutaman vuoden sitä samaa käyttänyt, ja tietyissä keskusteluissa ollut. Porukka kun tunnistaa sit nimimerkistä kaikilla palstoilla ja kaikissa viesteissä. Ja toisaalta kun olen rekisteröitynyt myös tuolla Miukulla, niin senkään vuoksi en haluisi vaihtaa... Täytyis kai sit rekisteröityä uudestaan jos vaihtaa kokonaan nimimerkkiä?! Minä siis lähinnä mietin et minkähän liitteen tohon laittais... Kun ikää tai syntymävuotta en haluis siihen laittaa. Eli vinkkejä otan minäkin vastaan :o)

Iloista viikkoa meille kaikille Miukuille ;o)

hei miuku!minä olen se toinen miuku joka käytti nimimerkkiäsi vahingossa.asiahan on siis nyt ihan ok,joten voit huoletta kirjoittaa minne palstalle haluat,minusta ei ainakaan ole vaivaa!!!!!!!

Asiahan nyt taitaa olla niinkin että täälä moni käyttää samoja nimimerkkejä vahingossa toisten kanssa, eikä varmaan täysin käyttämätöntä nimimerkkiä keksi kukaan ihan äkkiä. Eli kaikkien pitää elää sen kans että sekaannuksiakin sattuu ja jutuista voi päätellä myös jonkin verran, yleensä tarinat menee ristiin/eroavat huomattavastikin toisistaan (samoin varmaan palstat joilla liikutaan)eli maalaisjärjelläkin pystyy eri kirjoittajien tarinoita erottelemaan. Kuten itsekin ensimmäisessä viestissäsi totesit :esim ei lapsettomalla ole montaa lasta tms.
Ei ketään voi velvoittaa käymään kaikilla palstoilla ja etsimään käyttämätöntä nimimerkkiä ennenkö voi tänne kirjoitella.Se olisi kohtuutonta, eikös?

Yritetään nyt kaikki sopia tänne keskustelemaan =)

Minäkin olen käyttänyt nimimerkkiä Miuku, en tosin tällä palstalla, mutta monilla monilla muilla. Miksikö? Siksi, että se on suhteellisen mitäänsanomaton nimimerkki ja hukkuu helposti massaan. Haluan kirjoitella yleensä mahdollisimman anonyyminä ilman, että henkilöstäni pystyvät muut muodostamaan kattavaa kuvaa.

Jos haluat tulla tunnetuksi omalla nimimerkilläsi ja erottua muista, niin ole hyvä ja valitse sellainen, jota kukaan toinen ei voi keksiä. Iltasanomien keskustelupalstoilta löytyy hyviä esimerkkejä uniikeista nimimerkeistä, joten sieltä voi käydä katsomassa mallia.

Alkuperäiselle vielä: Miukuja tulee aina lisää. Jos onnistutkin sopimaan nykyisten miukujen kanssa, että eivät käytä samaa nimeä, niin tulevaisuudessa tulee ilmestymään uusia ihmisiä, jotka esiintyvät miukuna sinusta tietämättä ja pahaa tarkoittamatta.

Mur:ille:

Olen siis rekisteröitynyt tänne tällä nimimerkillä, mutta en viitsisi joka kerta kirjautua sillä sisään! Yleensä kun kuitenkin luen viestejä kiireessä ja kirjautumatta->Sit saatan nopsaan kirjoittaa vaan yhden viestin. Jonka vuoksi en siis viitsisi kirjautua sisään.

Mulla oli aiemmin kans 3-vee sitten eri nimimerkkejä, mut kuinka ollakaan nekin oli sellaisia et jollain muullakin oli. Niinpä vaihdoin itse silloin Miukuun, jota ei niillä keskustelupalstoilla näkynyt muita. Ja sit rekisteröin sen, koska se on tähän asti "toiminut" parhaiten/ollut vähiten ongelmia. Tuo 3-vee onkin mennyt ihan hyvin niillä palstoilla mitä olen käyttänyt, eli muita Miukuja ei oo ollu, ainakaan "säännöllisesti". Täälläkin olen käynyt n. 0,5 vuotta nyt lähes joka päivä, eikä sinä aikana ole ollut juurikaan toisia Miukuja/sellaisia viestejä jotka voisi sotkea keskenään. Toissa viikolla täällä ihmeteltiin et miten voin odottaa ensimmäistäni, ja kuinka olen voinut kärsiä lapsettomuudesta, kun taas seuraavassa viestissä kirjoitan että minulla on 2 lasta ja annan täällä lastenhoitovinkkejä. Ym jne.

On kiva kun ketjuista näkee aina kuka on kirjoittanu viimeks, ja jos siin on lukenu Miuku ni oon tienny et kukaan ei oo vastannu mun jälkeen. Nyt se ei taas enää toimi, eli joku muukin Miuku on saattanu vastata mun jälkeen.

Meillä oli esim. lapsettomissa oma ketju joka on nyt hajautunut tänne. Ja tunnistamme toisemme yhä edelleen noilla samoilla nimimerkeillä. Senkin vuoksi olisi hankala nyt yhtäkkiä vaihtaakin ihan toiseen.

Täytyy nyt vähän seurailla tätä kirjoittelua täällä, ja vaihtaa sit ihan kokonaan johonkin muuhun jos meinaa jatkossakin tulla sekaannuksia.

Ja tarkoitus ei ollut aiheuttaa kenellekään tällä ketjulla "stressiä" tai muuta vastaavaa, mur mur :o)

Et kai nyt vain ole tosissasi ap Miuku?? Täähän on ihan älytöntä alkaa vaatiin muilta nimimerkin vaihtoa! Todellakin kannattaa aina kirjautua, ei se niin iso homma ole jos toi nimimerkistä tunnistaminen on todellakin sinulle noin tärkeätä. Kyllä täällä monet palstalla olevat tajuavat sen että sama nimimerkki voi olla jollakin muullakin käytössä, varsinkin kun on vielä noin yleinen kuin SINUN nimimerkkisi on!

kannattaa varmaan vaan kirjautua..ei kait siinä muu auta.mullakin oli sama nimimerkki kuin jollain muullakin vaihdoin omani viimeisen kirjaimen niin oli edes vähän sama..sori toi aiempi viesti kuulostaa nyt tyllyltä ei ollut tarkoitus.piti ennemmin olla hauska en onnistunut ylläri:P

Yhteistyössä