V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:ranch-dippi ja sipsit odottelis tuolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:ranch-dippi ja sipsit odottelis tuolla![]()
Mä olen niin vannoutunut tälle taco-dipille etten ole muita juuri kokeillutkaan..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:ranch-dippi ja sipsit odottelis tuolla![]()
Mä olen niin vannoutunut tälle taco-dipille etten ole muita juuri kokeillutkaan..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:ranch-dippi ja sipsit odottelis tuolla![]()
Ranch ja taco mun lempparit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:Kysyitkö, että miten meillä pupustellaan? No, täytynee kertoa, että hetki sitten ukko poikkesi nopeasti kahvilla kesken töiden ja tuuppasi perinteisesti takaapäin tuossa tiskipöytää vasten. Oli vaan mulla palstailu niin pahasti kesken, että en jaksanut mennä pesulle vaan istun tässä nessu haarovälissä.![]()
Tätähän se kysymys koski?