Mitkäs on uusimman polven lähiö-ällötysnimiä? Nico ja Jessica kun on jo ehtineet noin 10v ikään.

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22764106]Tässäpä nämä:

Iida, Olivia, Sofia, Ilona, Lumi, Maria, Helmi, Emilia, Saara, Aino, Aurora
Onni, Olavi, Elias, Eemil, Oskari, Leo, Leevi, Niklas, Valtteri, Eetu, Kasper[/QUOTE]

Siis häh??! ihania nimiä kaikki. Ei mitään vikaa tai ällöttävää yhdessäkään. Pistää vaan miettimään millaisia nimiä teidän lapsilla, kun ihan tavalliset kauniit nimet on niin ällöttäviä-

[QUOTE="vieras";22764177]Koskahan näkyy Pecca, Jaacco, Micco jne... :D[/QUOTE]

Pian, toivottavasti :cool:

Mä oon jo vuosia ehdottanut kaikkien kavereiden tyttövauvoille nimeä Cyllicci, mutta kukaan ei ole lämmennyt. Höh.

aq
[QUOTE="hih";22764199]Twilight-sukupolven antamat nimet eli kaikki kyseisestä leffoista bongatut nimet. :D[/QUOTE]

Juu, samaa sarjaa ku 90-luvulla huudossa olleet Ridget ja Brooket.

"shihtzu"
Tuota Lucaa pidetään lähiönimenä ja omassa lähipiirissä ei ole ainuttakaan Lucaa ja en muuten edes tiedä yhtään Lucaa, vaikka noita poikia on lähipiirille syntynyt vaikka kuinka paljon. Tuosta omasta tulee eka tietämäni Luca ja mitä väliä vaikka yleinen onkin, minulle tärkeämpää on se, että pidän nimestä.

Jos omaa lähipiiriä ajattelen, niin Onni ja Tuomas on poikien nimistä suosittuja.

"vieras"
Misca tekee myös tuloaan, tiedän jo kolme Miscaa. Mutta mua ei kyllä ällötä se nimi, vaikken yleensä c-versioista piittaakaan.
EIKÄ! Mä olen Miska-nimestä tykännyt aina ja pitänyt varteenotettava vaihtoehtona pojan nimeksi, tosin voi olla että tässä menee vielä kymmenenkin vuotta ennen kuin lasten hankkiminen tulee ajankohtaiseksi, joten täytyypi seurailla miten nimitilanteet kehittyy.

"vieras"
Meidän Veeti on jo 11-vuotias. Silloin kun annettiin nimi kaikki vähän ihmettelivät sitä. Päiväkodissa ei ollut samannimisiä. Nyt tuntuu, että jokaisella alemmalla luokalla on yksi tai useampi Veeti-niminen. Harmi, että siitä tuli muotinimi :/

Yhteistyössä