Mitkä unelmasi ovat toteutuneet?

Mulla..

-En joudu kasvattamaan omia lapsiani itä-helsingissä, pääsin sieltä pois.

-Asumme omakotitalossa rauhallisella seudulla

-Minulla on ihan tavallinen keskivertoperhe (se voi kuulkaas olla jollekin se suurin unelma, kuten minulle oli)

-Olen kehittynyt maalaustaidossani, sekä piirtämisessä.

-Olen jo kolmatta kertaa raskaana vaikka luulin etten voi saada lapsia.

-Olen tasapainoisempi kuin koskaan elämässäni, ja kehitys menee koko ajan parempaan suuntaan. Ehkä tosiaan, mun unelmani joskus toteutuvat ja ahdistukset ym. ihan oikeasti katoavat!
 
  • Tykkää
Reactions: as if
- Mä halusin aina viisi lasta ja nyt on bonuksena tulossa vielä kuudeskin.
- Ihana mies (ok, vähän työnarkomaani mutta muuten täydellinen)
- Just ton värisen kissan mä oon aina halunnut :)
- Mun työpaikka on sellainen mistä sanoin aina että jos ko. pulju tulee tänne meidän huudeille niin mä meen sinne töihin. Ja menin.
- Yks plastiikkakirurginen toimenpide


Nää nyt ainakin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kerpele
Ainiin, ja mulla on kuin onkin ystäviä :)

ja olen kasvanut henkisesti niin, että osaan olla itseeni tyytyväinen suurimman osan ajasta. Ja osaan myös olla varma itsestäni, usein, en kuitenkaan täysin vieraissa tilanteissa vieläkään.
 
T-Jaatinen
- Oon saanu ok-duunin ok-palkalla. Ei ny ihan unelmatasoo, mut kummiskin jees.

- Kerran oon päässy semmosen naisen kanssa sänkyyn, että oksat pois. Täydellinen supersexy ulkonäkö, ihana takapuoli, muutenkin nam mut jätetään yksityiskohdat. Ja kaikenlaista seksiä tuli harrastettuu yhden ihanan yön ja seuraavan päivän aikana.

- On sit tulllut naista muutenkin saatua, mutta enempi semmosta keskitasosta jopa rumaa. Sinällään ei mua naaman pieni rumuus haittaa jos kroppa on jees. Parempi niin kuin se, että naama kaunis mutta kroppa hyllyvää ihraa.
 
- Paras mahdollinen mies + parisuhde. + perhe :) Olen äärettömän kiitollinen :heart:

- Olen muuttunut ja kehittynyt ihmisenä parempaan suuntaan. Ajattelen asiat eri tavalla. Usko on vienyt niin paljon eteenpäin :heart:

- Lähipiirissä on ihania ihmisiä. :)

- Ihana rakas lemmikkipupu. :heart:

- jne... onhan niitä asioita vaikka ja kuinka paljon. :)
 
Osa allergioistani on selvitetty sekä olen vihdoinkin alkanut saamaan apua iho-ongelmiini. Onhan sekin jotain.

Minulla on tytär ja toimiva parisuhde eikä varsinaisesti rahahuolia (ainakaan vielä)

Saatamme olla muuttamassa ulkomaille, se olisi yksi toive toteutunut lisää. Ainakin näin ajatuksen tasolla.

Olen kummi, se on mahtavaa, sekä isosisko. Minulla on pikkusisko, olin toivonut vuosikausia. Sitten lopulta sain :)
 

Yhteistyössä