Mitkä ovat äitiytesi vahvuuksia?

  • Viestiketjun aloittaja HEILI
  • Ensimmäinen viesti
HEILI
Eli vastapainona kerätäänpäs vahvuuksiakin, aika monessa heikkoudessakin on kääntöpuolensa.

Hymyilen ja nauran paljon.
Osoitan lapsille jälleennäkemisen riemua useita kertoja päivässä.
Suhtaudun kunniottavasti lasteni juttuihin ja leikkeihin.
Annan lasteni leikkiä ja touhuta vapaasti.
Keskustelen lasten kanssa paljon.

Tekipäs hyvää! :D
 
rivera
olen erittäin hoivaava, pidän lapsia paljon sylissä
laitan maukasta, terveellistä ja monipuolista kotiruokaa
luen lapsille paljon
olen hyvä leikkimään roolileikkejä, hyvä eläytymään
pinnani on pitkä

aika hyvin minulta =)
 
Lauleskelen ja poika haluaa, ettá laulan hänelle.
Luen runoja ja satuja.
suukottelen ja halin paljon ja sylini on aina avoin hänelle
Kysymys-kausi meneillään ja pitkäpinnaisesti osaan samoja asioita kertoa hänelle monta kertaa päivässá.
Olen paras äiti pojalleni :D :saint:
 
Meidän 4v poika sanois tähän, että äiti on hirveän hyvä leikkaamaan suklaata ja kenkien ja toppahaalarin laitossa tosi näppärä :LOL:

Joo, luen tosi paljon ja keskustelemme, puhua pälpätämme koko ajan kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta. Hassuttelemme ja hupsuttelemme. Otan lapset mukaan ihan kaikkeen ja olen aidosti läsnä.
 
Olen surkea äiti kaikessa. En jaksa leikkiä enää yhtään, en jaksa keskustella, en jaksa enää jatkuvaa ruoanlaittoa, en jaksa enää kotitöitä. Joku väsymys iski päälle viime vuonna, enkä ole siitä vielä ohi päässyt.
Askarteluvälineitä olen ostanut paljon ja lapset saavat ja osaavatkin jo itsekin askarrella. Joka päivä on mahdollisuus ulkoilla ja kävellä, ja jotain on pöydässä, mutta usein esim. lounas on pelkkä kananmunaa... Luen joka päivä, mutta en sitä 5 kertaa päivässä, kun kuopus pyytää lukemaan. Miten ihmeessä te muuta jaksatte (ja ehditte) kaiken?
 

Yhteistyössä