v
Kun luin ton otsikon niin heti tuli mieleen et varmaan oot miettimässä anopille joululahjaa =D
Joo nää, sit liköörikonvehdit ja suomikoncehdit.Alkuperäinen kirjoittaja porsa:vihreet kuulat on aika pahoja
Sama tuli mullakin mieleen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja v:Kun luin ton otsikon niin heti tuli mieleen et varmaan oot miettimässä anopille joululahjaa =D
Joo ja nää...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Budapest, varsinkin minttu-sellaiset...
Mä muistan oikeesti elävästi vieläkin kun oli joskus seiskalla pikkujoulut ja mä sain paketistani ison rasian hemmetin Julia-konvehteja...Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Pahimmat kautta aikojen on Juliat.
...Mutta mun elämä on aina ollut semmoista.Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Mä muistan oikeesti elävästi vieläkin kun oli joskus seiskalla pikkujoulut ja mä sain paketistani ison rasian hemmetin Julia-konvehteja...Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Pahimmat kautta aikojen on Juliat.
No en kyllä ole! Mulla on ihan mukava anoppiAlkuperäinen kirjoittaja v:Kun luin ton otsikon niin heti tuli mieleen et varmaan oot miettimässä anopille joululahjaa =D
Voi saapas-parkaa! :'( No, mulla menee alas kyllä Juliatkin ihan mainiosti, että kai mä sitten syön ihan kaikkea :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:...Mutta mun elämä on aina ollut semmoista.Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Mä muistan oikeesti elävästi vieläkin kun oli joskus seiskalla pikkujoulut ja mä sain paketistani ison rasian hemmetin Julia-konvehteja...Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Pahimmat kautta aikojen on Juliat.
Mun lempikarkkeja.Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Pahimmat kautta aikojen on Juliat.
Juuh... No en oo mäkään ilman jäänyt kuitenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Voi saapas-parkaa! :'( No, mulla menee alas kyllä Juliatkin ihan mainiosti, että kai mä sitten syön ihan kaikkea :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:...Mutta mun elämä on aina ollut semmoista.Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Mä muistan oikeesti elävästi vieläkin kun oli joskus seiskalla pikkujoulut ja mä sain paketistani ison rasian hemmetin Julia-konvehteja...Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Pahimmat kautta aikojen on Juliat.
Tykkäätkö jaffakekseistä?Alkuperäinen kirjoittaja :):Mun lempikarkkeja.Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Pahimmat kautta aikojen on Juliat.