Mitkä ois hyvät talvilenkkarit alle parivuotiaalle lapselle?

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Voi pee. Tämä ei nyt selventäny mun päätä yhtään. :D

Pitänee kattella noita talvikumppareita vielä lenkkareiden lisäksi.
Eli hyvä nyrkkisääntö.
1 kuomat rumuudesta huolimatta
1 talvikumpparit eli vuorelliset kumisaappaat
1 goretexit kävelyyn ja kyläilyyn

(Superfit on fysioterapeuttien suosittelema! Ja meillä hyväksi havaittu.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Voi pee. Tämä ei nyt selventäny mun päätä yhtään. :D

Pitänee kattella noita talvikumppareita vielä lenkkareiden lisäksi.
Eli hyvä nyrkkisääntö.
1 kuomat rumuudesta huolimatta
1 talvikumpparit eli vuorelliset kumisaappaat
1 goretexit kävelyyn ja kyläilyyn

(Superfit on fysioterapeuttien suosittelema! Ja meillä hyväksi havaittu.)
Oiskohan ne jo tälle vuodelle uusinu sen tyttöjen kukkakuosin.. :snotty: Ostan ennemmin mustat kuin ne. :D
 
"aya"
...ja usein hyvä kokoelma on
-kumisaappaat , itse tykkään että lapsilla on sekä karvavuoriset että tavalliset, jotkut tykkää pelkistä tavallisista, siis ei lämminvuorisista, mutta toki sit sukkaa enemmän. Maa on niin kylmä etenkin keväällä kun on märkää...kiva kun on lämminvuorikumpparit =)
-gore tex-kengät tai vaihtoehtoisesti myös ihan kunnon nahkanilkkurit joissa kumipohja nousee ylös suojaten kenkää. Villasukan avulla vastaa lämpimyydeltään hyvinkin sellaista gore mallia joissa vähän ohuempi lämminvuori. Ja onhan nahkakengät aina kauniimmat =)
-talvikengät. Mieluiten nahkaiset, ainakin pää osin, ja villa/villasekoitevuorella. Sen verran varaa että mahtuu myös villasukka ihan kovimmilla pakkasilla.
-ja vielä paremmat talvikengät, meidän lapsilla on ollut UGGit nyt viime talvesta, menee vielä tänä talvena eli sikäli ei tule niin kalliiksi kuin luulisi. Ja kierrätetään kyllä en perheen lasten kesken kun eivät ole niin kauheasti jalassa että olisivat kuluneet ;)
Olemme tilaneet pikkujalat.fi nettikaupasta kun tarjonta lastenkengistä täällä lähellä on aika surkeaa...
 

Yhteistyössä