Mitkä nimet teidän lapsenne antaisivat lapsilleen?

Kuuntelin jokin aika sitten, kun lapset leikkivät nukkeleikkejä ja heidän nukkejensa nimet olivat Elsa ja Iines. Kysyin pojaltanikin, että minkä nimisen lapsen hän haluaisi ja vastaus oli Kalle.

Olihan ne oikeasti aika ihania nimiä. :)
 
JONSERED Karhunkantaja
Stasi olisi 4-vuotiaana ottanut kolme miestä: Teijon, Keijon ja Reijon, joista yksi käy töissä, yksi siivoaa ja yksi laittaa ruokaa ja hänellä itsellään olisi Keuli-niminen lapsi, ilmeisesti poika.
 
"vieras"
Mun tytön nukeista ja pehmoleluista puolten nimi on Emma :D eli ilmeisesti sen. On myös mm. Noora ja Lotta. Ja yks on Tukkanukke :D

Pojalla on yksi nukke ja sen nimi on Matti (ihan itse 3-vuotiaana sen nimesi, naapurinmiehen mukaan)
 
"vieras"
Mun 13v tytölle ei ilmeisesti ole tulossa lapsia ollenkaan, mikäli hänen suunnitelmansa toteutuvat.
Hänestä tulee kuulemma eläinlääkäri, jolla on ainakin kolme koiraa, samanverran kissoja ja kesyrottia. Lisäksi hän aikoo matkustella pitkin maailmaa, sitä ei ole kyllä vielä keksinyt miten tämä onnistuu tollaisen eläinlauman kanssa.
Mutta lapsia ei ainakaan kuulemma hanki! Ne ovat liian vaivalloisia, itkevät, kuolaavat, kiukuttelevat ja niille pitää kokoajan vaihtaa vaippoja.
Miestäkään ei huoli, paitsi ehkä sitten voi harkita jos löytää sellaisen joka rakastaa eläimiä, hoitaa niitä kun hän matkustelee, tykkää siivota ja tekee hyvää ruokaa koska toi ei välitä tehdä niitäkään hommia.
Sitten voisi EHKÄ harkita lastakin, jos mies hoitaisi kokonaan senkin.
Eli, luulenpa että ton kanssa ei kukaan täysjärkinen suostuisi olemaan, eikä ainakaan lisääntymään ;)
 
Todennäköisesti jotain nimiä isovanhempiensa polvesta. Kuka sattuu olemaan tärkeä niin mielellän hänen nimensä annetaan jos ei ensimmäiseksi niin ainakin toiseksi nimeksi. Niinhän se yleensä tuppaa menemään.
Olisin itse halunnut antaa pojalleni toiseksi nimeksi Mikko, mutta aina ei mene tasan nallekarkit...
 
Mummeliisa, miten tuo Lyle lausutaan? Ihan noinko kuin kirjoitetaan vai amerikkalaisittain Liile tai vastaavaa? :)

Kulkeeko teillä Tommy suvussa kun pojilla usein se toisena nimenä?
Lyle lausutaan kuin "Lyyli", mutta lopussa "e":
Nimi on vävyn suvusta. mm. isoäitinsä oli Lyle.

Tommy oli ensimmäisen mieheni etunimi. Hän kuoli 11 v sitten kun yhteiset lapsemme olivat vielä suhteellisen pieniä ( silloin 3, 7, 10, 12, 14 ja 16) ja lapset ovat tahtoneet antaa isoisän nimen pojilleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Maatushka
Deleted member 70007
Neiti 9v: Mulla on koko nimi valmiina.
No sano?
Nooo, Lilja Eevi Matilda!
Kysyi siskoltaan, 5pv.
Ei vastannut. Tai vastasi, sanoi, että i. Taisi ehkä olla hieman tahaton vastaus...
Jos se nyt vastaukseksi luetaan :D
 

Yhteistyössä