apua
Eli mistä löytyy joku semmonen juttu mistä löytäs ihen mielenkiinnon vuoksi,että mitkä sopii yhtee?
Ei vissiin päde sisarusten kohdalla? Meillä toinen tyttö härkä ja toinen rapu, eivätkä tule tippaakaan toimeen keskenään!Alkuperäinen kirjoittaja j:en tiä mistä löytys juttu mut härkä ja rapu on unelmapari ainaski.
Joo, tai sitten ei.Alkuperäinen kirjoittaja j:en tiä mistä löytys juttu mut härkä ja rapu on unelmapari ainaski.
oletko ite rapu?Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Joo, tai sitten ei.Alkuperäinen kirjoittaja j:en tiä mistä löytys juttu mut härkä ja rapu on unelmapari ainaski.
Vaihdoin sen ravun jytympään leijonaan ja paremmin suksii.
En kun härkä.Alkuperäinen kirjoittaja h:oletko ite rapu?Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Joo, tai sitten ei.Alkuperäinen kirjoittaja j:en tiä mistä löytys juttu mut härkä ja rapu on unelmapari ainaski.
Vaihdoin sen ravun jytympään leijonaan ja paremmin suksii.
Unelma ja unelma...Alkuperäinen kirjoittaja j:en tiä mistä löytys juttu mut härkä ja rapu on unelmapari ainaski.
samoin meillä!!Alkuperäinen kirjoittaja trew:Mä olen rapu ja mies härkä. Erittäin hyvin toimii tämä yhdistelmä ainakin meillä!
Mä en usko. Mihinkään.Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mä mietin vaan... Uskotteko te oikeasti, että syntymäaika vaikuttaa ihmisen luonteeseen? Se on aika irrationaalista.
Muakin petti härkä.Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:Mie olen lukenut monesta horoskoopista, että kauris ja härkä sopivat todella hyvin yhteen. Kahden härän kanssa olen seurustellut ja kumpikin oli pettäjiä. Nykyisen miehen kanssa olen ollut jo useamman vuoden ja hän on kaksonen, jonka kanssa kauriin ei pitäis tulla toimeen.
sit meillä minä kaksonen vs. mies härkäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oinas ja mies neitsyt. Ehkä huonoin yhdistelmä ikinä...