mitkä emmaljungat?

vielä tännekkin! mitkä emmaljungat?
nyt meni hermo meijän halppis yhdistelmiin!!korjailtuani yhtä ja toista jo tässä 3kk ajalta niin en enää jaksa,ja haen kyllä paremmat vaunut tilalle....

Mitkä emmaljungista on mielestäsi parhaat?
Vai onko mielessäsi jokin muu TODELLA hyvä vaunumerkki mitä haluat suositella?

Vaatimuksena ilmakennotpyörät,ratasosa valjailla ja mahdollisesti kova kantokoppa lisäksi vielä työntösuunnan vaihto,heittoaisalla tai koppaa/ratasta kääntämällä. Tällä hetkellä mielessä pyörii nuo classicit,onko niistä kokemuksia?
 
meillä smart duot ja hirmu tyytyväisiä ollaan oltu. Hyvät perusvaunut ja vähän huokeemmat kuin noi luxus mallit :p

meillä oli sellanen tarjouspaketti, jossa siis tuli kova vaunukoppa ja ratasosa+lämpöpussi ja hoitolaukut yms muut kilkkeet...
 
Meillä on Classic Sportit vm2007 ja oon ollut TOSI tyytyväinen. Ehdottomasti tykkään just siitä että on noi ilmakumipyörät ja se kova kori siellä alla jonne mahtuu paljon tavaraa (eikä se pehmeä kori niin kuin useimmilla näyttää olevan). Työntösuunnan vaihto noissa on vain ratasta/koppaa kääntämällä mutta eipä sekään vaikeaa ole, vaikkei nyt ihan lapsi kyydissä ainakaan onnistu.

Olin itse epäluuloinen alkuun siitä että on niin painavat mutta eipä oo haitannut, päinvastoin noita on niin kevyt työntää verrattuna esim siskoni halpis gracoihin jotka siis oli kevyet mutta ei esim lumessa liikkuneet hyvin.

Nyt ois hankinnan alla kaksoisrattaat ja luultavasti ostetaan toiset emmaljungat, ei noiden jälkeen oikein osais toisia enää käyttää.
 
Heippa!

Meillä on Emmaljunga Edge, löytyy kova koppa (jota voi keinuttaa lattialla pohjassa olevien kaarien kanssa), ratasosa valjailla, menosuunnan vaihto, kuomuun integroitu hyttysverkko -saa kätevästi vetoketjun takaa verkon esiin, pysyy tallessa (saa myös irroitettua kokonaan mukaan jos tarvitsee toisiin vaunuihin), ilmakumipyörät on myös. Oli tänä talvena ihan superjuttu siinä lumimäärässä! Meillä nyt kesällä käytössä myös päivänvarjo jonka saa lisävarusteena, tosi helppo laittaa paikalleen tai ottaa pois. Eli tykätty on =)

Tsemppiä vaunuhankintoihin!
 
Meillä Duo Edge Sportit vm 2008 ja aivan mahtavat olleet!!! :heart:
Itse ulkoilen paljon, ja nämä olleet vakaat ja hyvät työntää, lisäetuna ulkonäkö ;) Aisan saa kätevästi lyhennettyä tai pidennettyä, ja nyt kun on ratasosa käytössä, heittoaisaa tulee käytettyä paljon. Aivan mielettömän ihanat vaunut!!!
 

Yhteistyössä