Hame mitään kännejä estä, believe meAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Mä taas en koskaan laita hametta, koska sillon ei voi vetää kännejä B) .
Oli muutes aika noloa soitella ja mennä noutamaan rillejä kapakista selvinpäin. Sen jälkeen mulla EI IKINÄ ole ollut enää laseja mukana :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Vähänku yks tuttu...meni silmien laserleikkaukseen, kon katsoi sen tulevan halvemmaksi kuin yhdet kadonneet silmälasit per paarilauantai B) .Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:huiveja en ota enää koskaan baariin mukaan |O Häviää satavarmasti! Kuukauden aikana jo kolme :kieh: :kieh:
JUUEIAlkuperäinen kirjoittaja auryn:Hame mitään kännejä estä, believe meAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Mä taas en koskaan laita hametta, koska sillon ei voi vetää kännejä B) .
Oli muutes aika noloa soitella ja mennä noutamaan rillejä kapakista selvinpäin. Sen jälkeen mulla EI IKINÄ ole ollut enää laseja mukana :ashamed: [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Vähänku yks tuttu...meni silmien laserleikkaukseen, kon katsoi sen tulevan halvemmaksi kuin yhdet kadonneet silmälasit per paarilauantai B) .
Sattuu onneksi muillekkin, tuntuu että on ainoa joka koomailee täysillä.. Olis vähän ikävä mun vyötä, saattaa olla tuolla Inferno nimisessä kuppilassa.. Tahtoo sen takasin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Oli muutes aika noloa soitella ja mennä noutamaan rillejä kapakista selvinpäin. Sen jälkeen mulla EI IKINÄ ole ollut enää laseja mukana :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Vähänku yks tuttu...meni silmien laserleikkaukseen, kon katsoi sen tulevan halvemmaksi kuin yhdet kadonneet silmälasit per paarilauantai B) .Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:huiveja en ota enää koskaan baariin mukaan |O Häviää satavarmasti! Kuukauden aikana jo kolme :kieh: :kieh:
Tuttu oli täysin sokea ilman laseja, joten ne oli niiqu pakko olla päässä...Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Oli muutes aika noloa soitella ja mennä noutamaan rillejä kapakista selvinpäin. Sen jälkeen mulla EI IKINÄ ole ollut enää laseja mukana :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Vähänku yks tuttu...meni silmien laserleikkaukseen, kon katsoi sen tulevan halvemmaksi kuin yhdet kadonneet silmälasit per paarilauantai B) .
Ja miä hölösuu kun höpötän tarjoilijoille, baarimikoille, ovimiehille ym. ummet ja lammet :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Sattuu onneksi muillekkin, tuntuu että on ainoa joka koomailee täysillä.. Olis vähän ikävä mun vyötä, saattaa olla tuolla Inferno nimisessä kuppilassa.. Tahtoo sen takasin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Oli muutes aika noloa soitella ja mennä noutamaan rillejä kapakista selvinpäin. Sen jälkeen mulla EI IKINÄ ole ollut enää laseja mukana :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Vähänku yks tuttu...meni silmien laserleikkaukseen, kon katsoi sen tulevan halvemmaksi kuin yhdet kadonneet silmälasit per paarilauantai B) .Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:huiveja en ota enää koskaan baariin mukaan |O Häviää satavarmasti! Kuukauden aikana jo kolme :kieh: :kieh:
Mutta toi huivi oli valkoinen :saint:
Luin tuota sun listaa ja ajattelin mielessäni, 22-v. Tarkistin profiilistä eikä mennyt paljon ohi Älä nyt siis missään tapauksessa ota tästä nokkiisi, tämä ei ollut arvostelu millään muotoa.Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:Minishortsit, satiinisukkikset (ihonväriset tai mustat oman maun mukaan, itse suosin ihonväristä), korkosaappaat, poolotoppi, ranteisiin paljon koruja (juhlallisia, ei mitään puuhelmivirityksiä), kaulaan joku yksinkertainen riipus.
Pillifarkut, saappaat, tai jotkut housujen kanssa muuten sopivat, kauniit kengät, pitkähkönmallinen toppi (itse suosin tiukkaa, ällöän mammapaita-lookkia), kaulakoru (kiva kikka on laittaa muutamat erilaiset korut kaulaan, jos ovat pitkähköjä), kirjekuorilaukku
Minihame, paksuhkot sukkahousut, yksinkertainen toppi, leveä vyö (jos mahdollista, resorivyö rintojen alle), yksinkertainen lyhyehkö kaulakoru ja ranteisiin joko yksinkertaisia koruja/koru tai sitten paljon killuttimia, maun mukaan suuret korvarenkaat (JOS sopii muuhun lookkiin), nilkkamalliset korkokengät ("massiiviset") tai sitten perussaappaat, pussukkamallinen suurehko laukku.
Hieman leveälahkeiset tummat farkut, piikkarit (korkkarit), tiukahko ja juhlallinen toppi, kirjekuorilaukku.
Tässä mun suosikkini.
Miä ehdin tehdä sen jo menomatkalla :ashamed: Kerran oli kyllä hyvä keskustelu kuskin kanssa (menomatkalla) kuinka koiralle annetaan yskänlääke en miä kyl muista miks sitä sen piti antaa... ja itse asiassa olikohan ees koirasta kyseAlkuperäinen kirjoittaja mantariini:minä yleensä häpäsen itteni viimestään taksissa...tulee puhuttua jos ja vaikka mitä...
Mä muuten muistan minishortsien edellisen tulemisen (ja menemisen). MasentavaaAlkuperäinen kirjoittaja auryn:Noi minishortsit saappaiden kanssa on muutes kivat, en ole vaan vielä kehannu pistää päälle täällä Suomessa. Köpiksessä käytin kerran, ja ihmiset käveli päin seiniä ja jäi tuijottamaan :| Siistii
Peesi edelliseen Tuli käytettyä aikoinaan ja miehiä riittiAlkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Mä muuten muistan minishortsien edellisen tulemisen (ja menemisen). MasentavaaAlkuperäinen kirjoittaja auryn:Noi minishortsit saappaiden kanssa on muutes kivat, en ole vaan vielä kehannu pistää päälle täällä Suomessa. Köpiksessä käytin kerran, ja ihmiset käveli päin seiniä ja jäi tuijottamaan :| Siistii
Joo, oli saletisti hottiiAlkuperäinen kirjoittaja 30 ja risat:Peesi edelliseen Tuli käytettyä aikoinaan ja miehiä riittiAlkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Mä muuten muistan minishortsien edellisen tulemisen (ja menemisen). MasentavaaAlkuperäinen kirjoittaja auryn:Noi minishortsit saappaiden kanssa on muutes kivat, en ole vaan vielä kehannu pistää päälle täällä Suomessa. Köpiksessä käytin kerran, ja ihmiset käveli päin seiniä ja jäi tuijottamaan :| Siistii