Mitkä baarivaatteet on in?

• Viestiketjun aloittaja Ihan out
  • Ensimmäinen viesti
Farkut (pillit), kengät parasta (niillä pitää kikkailla), joskus kiva huivi, jokin toppi tms...
Joskus lähdetään hienoina, eli häävieraslook, sekin on kivaa, koska kaikki tulee illanpäälle kysyyn; Missä juhlissa ootte ollunna? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
huiveja en ota enää koskaan baariin mukaan |O Häviää satavarmasti! Kuukauden aikana jo kolme :kieh: :kieh:
Vähänku yks tuttu...meni silmien laserleikkaukseen, kon katsoi sen tulevan halvemmaksi kuin yhdet kadonneet silmälasit per paarilauantai B) .
Oli muutes aika noloa soitella ja mennä noutamaan rillejä kapakista selvinpäin. Sen jälkeen mulla EI IKINÄ ole ollut enää laseja mukana :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Vähänku yks tuttu...meni silmien laserleikkaukseen, kon katsoi sen tulevan halvemmaksi kuin yhdet kadonneet silmälasit per paarilauantai B) .
Oli muutes aika noloa soitella ja mennä noutamaan rillejä kapakista selvinpäin. Sen jälkeen mulla EI IKINÄ ole ollut enää laseja mukana :ashamed: [/quote]

Tuttu oli täysin sokea ilman laseja, joten ne oli niiqu pakko olla päässä...

:D

Pastori
huiveja en ota enää koskaan baariin mukaan |O Häviää satavarmasti! Kuukauden aikana jo kolme :kieh: :kieh:
Oli muutes aika noloa soitella ja mennä noutamaan rillejä kapakista selvinpäin. Sen jälkeen mulla EI IKINÄ ole ollut enää laseja mukana :ashamed:
:D Sattuu onneksi muillekkin, tuntuu että on ainoa joka koomailee täysillä.. Olis vähän ikävä mun vyötä, saattaa olla tuolla Inferno nimisessä kuppilassa.. Tahtoo sen takasin :kieh:
Mutta toi huivi oli valkoinen :saint:

Tuttu oli täysin sokea ilman laseja, joten ne oli niiqu pakko olla päässä...

:D [/quote]

Miä pistän nykyään piilarit :D Tosin niitä onkin kiva hiukkasen haparoivin sormin yrittää ottaa pois :/

:D Sattuu onneksi muillekkin, tuntuu että on ainoa joka koomailee täysillä.. Olis vähän ikävä mun vyötä, saattaa olla tuolla Inferno nimisessä kuppilassa.. Tahtoo sen takasin :kieh:
Mutta toi huivi oli valkoinen :saint:
Ja miä hölösuu kun höpötän tarjoilijoille, baarimikoille, ovimiehille ym. ummet ja lammet :ashamed:

No, mä olen muutamaan otteeseen käynyt hakemassa pankkikortin piikistä pois seuraavana päivänä :) Näin tapahtui joskus silloin kun asuin kävelymatkan päässä kaikista keskustan baareista, edes kotimatkalla ei kaivannut korttia kun ei tarttenut taksia maksaa.

Minishortsit, satiinisukkikset (ihonväriset tai mustat oman maun mukaan, itse suosin ihonväristä), korkosaappaat, poolotoppi, ranteisiin paljon koruja (juhlallisia, ei mitään puuhelmivirityksiä), kaulaan joku yksinkertainen riipus.

Pillifarkut, saappaat, tai jotkut housujen kanssa muuten sopivat, kauniit kengät, pitkähkönmallinen toppi (itse suosin tiukkaa, ällöän mammapaita-lookkia), kaulakoru (kiva kikka on laittaa muutamat erilaiset korut kaulaan, jos ovat pitkähköjä), kirjekuorilaukku

Minihame, paksuhkot sukkahousut, yksinkertainen toppi, leveä vyö (jos mahdollista, resorivyö rintojen alle), yksinkertainen lyhyehkö kaulakoru ja ranteisiin joko yksinkertaisia koruja/koru tai sitten paljon killuttimia, maun mukaan suuret korvarenkaat (JOS sopii muuhun lookkiin), nilkkamalliset korkokengät ("massiiviset") tai sitten perussaappaat, pussukkamallinen suurehko laukku.

Hieman leveälahkeiset tummat farkut, piikkarit (korkkarit), tiukahko ja juhlallinen toppi, kirjekuorilaukku.

Tässä mun suosikkini.

Noi minishortsit saappaiden kanssa on muutes kivat, en ole vaan vielä kehannu pistää päälle täällä Suomessa. Köpiksessä käytin kerran, ja ihmiset käveli päin seiniä ja jäi tuijottamaan :| :eek: Siistii :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Minishortsit, satiinisukkikset (ihonväriset tai mustat oman maun mukaan, itse suosin ihonväristä), korkosaappaat, poolotoppi, ranteisiin paljon koruja (juhlallisia, ei mitään puuhelmivirityksiä), kaulaan joku yksinkertainen riipus.

Pillifarkut, saappaat, tai jotkut housujen kanssa muuten sopivat, kauniit kengät, pitkähkönmallinen toppi (itse suosin tiukkaa, ällöän mammapaita-lookkia), kaulakoru (kiva kikka on laittaa muutamat erilaiset korut kaulaan, jos ovat pitkähköjä), kirjekuorilaukku

Minihame, paksuhkot sukkahousut, yksinkertainen toppi, leveä vyö (jos mahdollista, resorivyö rintojen alle), yksinkertainen lyhyehkö kaulakoru ja ranteisiin joko yksinkertaisia koruja/koru tai sitten paljon killuttimia, maun mukaan suuret korvarenkaat (JOS sopii muuhun lookkiin), nilkkamalliset korkokengät ("massiiviset") tai sitten perussaappaat, pussukkamallinen suurehko laukku.

Hieman leveälahkeiset tummat farkut, piikkarit (korkkarit), tiukahko ja juhlallinen toppi, kirjekuorilaukku.

Tässä mun suosikkini.
Luin tuota sun listaa ja ajattelin mielessäni, 22-v. Tarkistin profiilistä eikä mennyt paljon ohi :) Älä nyt siis missään tapauksessa ota tästä nokkiisi, tämä ei ollut arvostelu millään muotoa.

Alkuperäinen kirjoittaja mantariini:
minä yleensä häpäsen itteni viimestään taksissa...tulee puhuttua jos ja vaikka mitä...
Miä ehdin tehdä sen jo menomatkalla :ashamed: Kerran oli kyllä hyvä keskustelu kuskin kanssa (menomatkalla) kuinka koiralle annetaan yskänlääke :eek: en miä kyl muista miks sitä sen piti antaa... ja itse asiassa olikohan ees koirasta kyse :D

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Noi minishortsit saappaiden kanssa on muutes kivat, en ole vaan vielä kehannu pistää päälle täällä Suomessa. Köpiksessä käytin kerran, ja ihmiset käveli päin seiniä ja jäi tuijottamaan :| :eek: Siistii :D
Mä muuten muistan minishortsien edellisen tulemisen (ja menemisen). Masentavaa :D

30 ja risat
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Mä muuten muistan minishortsien edellisen tulemisen (ja menemisen). Masentavaa :D
Peesi edelliseen :( Tuli käytettyä aikoinaan ja miehiä riitti :D

Alkuperäinen kirjoittaja 30 ja risat:
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Peesi edelliseen :( Tuli käytettyä aikoinaan ja miehiä riitti :D
Joo, oli saletisti hottii :)

Mulla oli siis ihan totaalisexyt jostin halavatun mokkajäljitelmästä tehdyt jotka maksoi ihan naurettavia ja oli vielä naurettavammat mutta jumpe että oli tyylikäs.

Yhteistyössä