Mitkä baarivaatteet on in?

• Viestiketjun aloittaja Ihan out
  • Ensimmäinen viesti
Mä lähen lähes aina hameessa, mini on hyvä :D
Yläosa vaihtelee topista pitkähihaseen, kengät on aina goottisaappaat.

Tai sit on mustat pillifarkut tai kulutetut strechit. Ja ne saappaat. :whistle:

Yleisväri on aina musta, toinen vaihtoehto on mastovihreä tai maastokuosi B)

todellakin out
Tajusin juuri kuinka OUT olen! Siis minä lähtisin pitkässä hameessa ja jossain räsypuserossa varmaan paariin..huh. Mistä sitä tommoset vaatteet nyt itellensä bongais ettei ihan nolais itteänsä ihmisten ilmoilla.

36 v
Alkuperäinen kirjoittaja todellakin out:
Tajusin juuri kuinka OUT olen! Siis minä lähtisin pitkässä hameessa ja jossain räsypuserossa varmaan paariin..huh. Mistä sitä tommoset vaatteet nyt itellensä bongais ettei ihan nolais itteänsä ihmisten ilmoilla.

Siis kuka tuollaista väittää? Täh! Mutta pakko sanoa, että en ehkä reilusti yli 30 vuotiaana lähde pikku minissä ja pikkutopissa baariin. Enkä oikein niitä pillejäkään suosi. Katson, että nuo on nuorisomuotia ;-). Vanhuus tuo vähän konservatiivisuutta, mutta ei kuitenkaan mummomaisuutta.

mantariini
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
No jos tarkkoja ollaan niin pillifarkut jotka on tungettu saappaisiin on jo out :) Mutta hyvin istuvat farkut, kengät jossa on korkoa ja pykälää juhlavampi yläosa on yleensä aina varma veto.
peesi tähän

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Mulla on aina jamekset, korkeapohjaset kengät ja joku musta paita.
No joskus voi olla muunki värinen mut yleensä musta. B) Eli olen tosi out, mut viihdyn. :)
Se on tärkeintä :)

Mulla on yleensä farkut, joskus saattaa olla mustat kapeat satiinihousut mutta harvemmin. Yläosakaan harvemmin on mitään superhätkähdyttävää. Mä olen Imelda Marcos II, kikkailen siis kengillä ;)

No, joskus tulee lähdettyä frakissa mutta ne on special-tapauksia, yleensä olen silloin seurueen virallinen fag hag ja biletyspaikkakin sen mukainen.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä taas en koskaan laita hametta, koska sillon ei voi vetää kännejä B) .
Joo ei. Se hame muodostuu ongelmaksi viimeistään siinä vaiheessa kun ei muista hokea enää itselleen että nilkat ristiin, nilkat ristiin.

Ja ihan vihoviimesitään kun huomaa ylittäneensä itsensä ja istuksii rotvallin reunalla ihmettelemässä kuinka sitä ikä tuokaan älyä ja viisautta ja itsekontrollia niin se hame on tosi tosi vikatikki. B)

Joo ei. Se hame muodostuu ongelmaksi viimeistään siinä vaiheessa kun ei muista hokea enää itselleen että nilkat ristiin, nilkat ristiin.

Ja ihan vihoviimesitään kun huomaa ylittäneensä itsensä ja istuksii rotvallin reunalla ihmettelemässä kuinka sitä ikä tuokaan älyä ja viisautta ja itsekontrollia niin se hame on tosi tosi vikatikki. B)
Juu ja pisulla käynnin jälkeen, kävellään haparoiden keinuen korkkareilla hameen helma takaa sukkahousujen sisällä :whistle: .

Sitten ne vitun sukkahousut!
Koko ajan saa pälyillä, koska joku on polttanut niihin röökillä reiän tai itse kolonut konttinsa johkin reunaan, niin että näyttää katuhuoralta B)
(Turha tulla urputtaan, niiden silosäärien, jotka ei tartte sukkapöksyjä! |O |O |O :ashamed: )

Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:

Juu ja pisulla käynnin jälkeen, kävellään haparoiden keinuen korkkareilla hameen helma takaa sukkahousujen sisällä :whistle: .
Sukkahousut on perkeleestä, mulla on liki poikkeuksetta stay upit jos pitää olla jotain pidempää sukkaa verhona. Mutta sitten kun niitä kuitenkin onnistuu säätämään jossain vaiheessa vähän huolimattomasti niin on tosi ihquu hei kun toinen roikkuu nilkassa ja toinenkin alkaa valumaan ;)

Sukkahousut on perkeleestä, mulla on liki poikkeuksetta stay upit jos pitää olla jotain pidempää sukkaa verhona. Mutta sitten kun niitä kuitenkin onnistuu säätämään jossain vaiheessa vähän huolimattomasti niin on tosi ihquu hei kun toinen roikkuu nilkassa ja toinenkin alkaa valumaan ;)
Tunnettuahan on, ett paariss on himmeet valot...ja ihmiset.
Ne mitään nää
:whistle: .

Tunnettuahan on, ett paariss on himmeet valot...ja ihmiset.
Ne mitään nää
:whistle: .
Joo, niin mäkin aina uskottelen itselleni. Ja luotan siihen että kun harvakseltaan käy niin ei kukaan muista seuraavalla kerralla kuitenkaan B)

Pastori
Mustaa B) Yleensä aina jotkut saappaat, hame, jakku tms.. Mutta päällystakkina on nyt suosiossa kirkkaan violetti villakangastakki, huiveja en ota enää koskaan baariin mukaan |O Häviää satavarmasti! Kuukauden aikana jo kolme :kieh: :kieh: Eilen tosin kaveri sulloi mun ihanaisen, pörröisen kaulahuivin roskiin kun se meni likaiseksi sen laahattua maata. :whistle: Ei ois voinu niin ku pestä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
huiveja en ota enää koskaan baariin mukaan |O Häviää satavarmasti! Kuukauden aikana jo kolme :kieh: :kieh:
Vähänku yks tuttu...meni silmien laserleikkaukseen, kon katsoi sen tulevan halvemmaksi kuin yhdet kadonneet silmälasit per paarilauantai B) .

Yhteistyössä