Mitkä aterimet teiltä löytyy kotoa?

"kerää koko sarja paketti "kirppikselt..... :LOL: en oo koskaan ymmärtäny miks ruokailu välineist pitää maksaa hirmusummia ....juhlaastiat viel ymmärrän mut vaik enpä juuri ite tarttis...samalt ase ruoka maistuu eikä harmita jos katoo....jotkut hopeiset ois kyl mahtavat esim joulupöydässä ku suku tulee syömään :snotty: j aastiaston uusin just ku myin auton...säästiksest 10 hengelle ja sopii niin arkeenku juhlaan eikä tarvii maksaa itteesä kipeeks ja pelätä et muksut rikkoo... =)
 
mun Elegiat ja miehen Savoniat. Pari muumilusikkaa, joista vain Myy "kelpaa" mutta toista en saa ostettua irtsarina. Jos ostan sarjan, niin mulla on 6 ylimääräistä... :headwall:

Niin ja mun ja lasten kummilusikat, Suomi-sarjaa.
 
Rubik
Kahdelletoista Iittalan Pianot, Citterio 2000 sekä Artik.

Oon hulluna aterimiin ;)



Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Tuosta astiasarja ketjusta tuli mieleen.
Mitä aterin sarjaa teillä on ja mitä haluaisit?

Meiltä löytyy savoniat 12:lle ja mangot 6:lle. Lisäksi on hackmannin Pihvi aterimet 6:lle ja lapsille muumiaterimia ja hackmannin eläin ystävät lusikoita.

Tykkään Mangosarjan lusikoista mutta haarukat ja veitset eivät ole kovin mukavat kädessä. Savoniat on tosi hyvät vaikka ovatkin ilmeisesti niin tavalliset että ovat tylsät siksi. Savonia sarjaa tahtoisin laajentaa vielä.
 
Savoniaa meilläki (18 hengelle, joista yks paketti kaapissa käyttämättömänä ). Sit on 6 hengen aterimet jotain tuntematonta (lahja, ei käytössä toistaiseksi), ja vielä lisäksi 6 pientä lusikkaa myös joku ihan muu...

Mä tykkään erityisesti savoniassa noista haarukoista! Monissa muissa ne tahtoo olla niin järjettömän isoja, että saa miettiä että mahtuuko suuhunkaan tai tökkääkö kitalakeen. :D
 
UHU
Alkuperäinen kirjoittaja mutkiamukaillen:
"kerää koko sarja paketti "kirppikselt..... :LOL: en oo koskaan ymmärtäny miks ruokailu välineist pitää maksaa hirmusummia ....juhlaastiat viel ymmärrän mut vaik enpä juuri ite tarttis...samalt ase ruoka maistuu eikä harmita jos katoo....jotkut hopeiset ois kyl mahtavat esim joulupöydässä ku suku tulee syömään :snotty: j aastiaston uusin just ku myin auton...säästiksest 10 hengelle ja sopii niin arkeenku juhlaan eikä tarvii maksaa itteesä kipeeks ja pelätä et muksut rikkoo... =)
Mulle ei ole kyse hinnasta vaan siitä mikä tuntuu mukavalta kädessä ja suussa. Ja mielelläni haluan sellaiset mitkä pysyy kivan näkösenä vähän aikaa eikä ole heti samean harmaa.
Ja tuosta astiastosta vielä. Jos on esim. teemaa kotona, ei haittaa vaikka lapsi rikkoo yhden lautasen tms. uuden saa kaupasta vaikka kymmenen vuoden päästä. Ei koskaan tarvi ostaa koko astiastoa kerralla. Niin ja kaikki astiat on sitten aina samaa sarjaa.
Kirppikseltäkin toki ostan jos eteen sattuu, harvemmin sattuu.

 

Yhteistyössä