Mitkä asiat ovat suoraan Saatanasta?

• Viestiketjun aloittaja Kukka
  • Ensimmäinen viesti
;)
Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:
Mie en pysty nyt keskittyyn yhtään ku ajattelin vaan erään ihmisen liukumaan tankoa pitkin kohti helvettiä...
Tuollaiset ajatukset ovat syntiä! Sinä olet seuraavana liukumassa jalat siveettömästi levällään kohti lieskoja :D

Minkä mielelleen mahtaa,häh:D

Siitä vois jopa kuulua äänikin..slurrrrrrrrr..slpup..tök..päätepysäkki ding ding!

Kukka
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Kyllä mä ainakin ihan voin kuunnella mitä vaan musiikkia vaikka uskossa oonkin. Ehkä dimmu borgirin jätän välistä mut se onkin ihan surkea muutenkin.:D Harrastus mulle toi musiikki on, sama kun sanois että jalkapallon peluu on saatanasta!:eek:
Kyllä siinä synti voi tulla mieleen, kun hyvärunkoiset miehet kirmailevat pienet shortsit kiinteitä pakaroita hyväillen.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mä en oo uskossa, mutta mun eksä on suoraan saatanasta.
Mun kans!!

Jos eräältä hyvin läheiseltä sukulaiseltani kysytään ni Harry Potter ja se piikkimatto mitä on joka kaupassa...
...mitenhän seki niinku mihinkään liittyy?? mulle se kyl olis aika saatanasta ku en saa sitä ees käyttää ku voin alkaa vuotaa verta!
...kuulostipa raamatulliselta... :p

Kertokaapas nyt uskovaiset tyhmälle, mitkä asiat saavat tämän ihmiskunnan liukumaan rasvattua tankoa pitkin suoraan helvettiin?

Jooga, ennustaminen, meditaatio ja spiritismi tuntuvat olevan suurta syntiä. Kertokaas vielä lisää?
Mitäs sillä on väliä? Ilman Jeesusta kaikki on saatanasta. Ilman Jeesusta ihminen viettää iänkaikkisuuden siellä saatanan ja hänen enkeleidensä luona :(. Turha lähteä erittelemään mitään yksittäistä asiaa.

Lunatic
Kertokaapas nyt uskovaiset tyhmälle, mitkä asiat saavat tämän ihmiskunnan liukumaan rasvattua tankoa pitkin suoraan helvettiin?

Jooga, ennustaminen, meditaatio ja spiritismi tuntuvat olevan suurta syntiä. Kertokaas vielä lisää?
:LOL: =)

Olisi mielipide, mutta välttääkseni sosiaalisen itsemurhan, jätän mainitsematta sen.
Sanotaan nyt vaikka sitten se itsemurha.

fds
Minusta monesti joidenkin uskovien tarve paeta todellisuutta aiheuttaa sen, että Saatana saa menllastaa. Esim. siskoni alkoi kuulla ääniä nuorena ( skitsofrenia puhkesi siiten aikuisena) sen sijaan, että hän olisi saanut tukea peloissaan alkoivat joktut hihhulit ajaa hänestä riivaajia. seuraus vuosien hirveät pelkotilat ja mahdollisesti sairauden paheneminen. Jotkut ihmiset kuulevat ääniä ihan "luonnollisista" syistä. Se on ihmiselle pelottavaa jos kukaan ei selitä mistä se johtuu ja ole tukemassa jotta jaksaa. Tällöin pahaa voi tehdä kiihkouskovat tekemällä asiasta pahuutta. Kun uskovat keskittyvät tällaisiin asioihin seurakunnissa helposti voi mellastaa oikea pahuus...esim. vaallan varjolla hyväksikäyttö.
Vaikka uskossa on mysteereja pahuus on silti konkreettista ja sen estäminen samaten.

http://www.kolumbus.fi/suomen.moniaaniset.ry/12_faktaa_aanien_kuulemisen_kokemuksesta.html

Ihminen voi hakea jännitystä uskonnosta, ihminen voi paeta omia lapsuuden pelkojaan pelkäämällä yliluonnollista.

Rukoilijasirkka
Ai ihan suoraan?

No, tällänen, että kun sun sisällä on pieni ääni joka sanoo, että et kelpaa, olet ihan huono, sua ei kukaan voi rakastaa, et sä pysty, et sä oo minkään arvonen. Se on sieltä ihan syvältä.

Itsekkyys, kierous, rahan- ja vallanhimo, valehtelu/harhaanjohtaminen, toisen hyväksikäyttäminen... Ennen kaikkea itsekkyys (oman "hyvän" tavoittelu toisten kustannuksella). Rakkaudettomuus. Pelottelu täytyy myös lisätä.

Margariini.

uskossa
Kaikki täydellinen hyvä anti ja hedelmä on Jumalasta. Lihan aikaansaannokset ovat siveettömyys, saastaisuus,irstaus,epäjumalien palveleminen, noituus, vihamielisyys,riidat,kiihkoilu,kiukku,juonittelu,eripuraisuus,lahkolaisuus,kateus,juomingit,remuaminen ja muu sellainen.
gal 5 jakeet: 19-21

Yhteistyössä