Mitkä asiat ovat suoraan Saatanasta?

• Viestiketjun aloittaja Kukka
  • Ensimmäinen viesti
Kukka
Kertokaapas nyt uskovaiset tyhmälle, mitkä asiat saavat tämän ihmiskunnan liukumaan rasvattua tankoa pitkin suoraan helvettiin?

Jooga, ennustaminen, meditaatio ja spiritismi tuntuvat olevan suurta syntiä. Kertokaas vielä lisää?

Kevytmielisempi musiikki on jäänyt vast'ikään uskoontulleen kuuntelulistalta pois, mutta kaukonäköisemmät eivät heitä levyjä roskiin, vaan varastoivat ne jonnekin kuivaan ja lämpimään. Sieltä ne sitten löytyvät kun uskon korttitalo viimein sortuu.

Kukka
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:
ahneus, itsekkyys, pahuus..
Inhimilliset tunteet siis.
Niin. Ei niitä kukaan pysty karistamaan pois kunnolla vaikka kuinka haluais. :snotty:
:eek: Ai niin että tässä ollaan inhimillisesti ahneita, itsekkäitä ja vielä pahojakin :eek: Joo, ei kiitos :D
Yhtään ihmistä en ole tavannut, joita nämä tunteet eivät joskus vaivaisi. Vaatii tosin rehellisyyttä itseään kohtaan myöntää asia.

e
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Kevytmielisempi musiikki on jäänyt vast'ikään uskoontulleen kuuntelulistalta pois, mutta kaukonäköisemmät eivät heitä levyjä roskiin, vaan varastoivat ne jonnekin kuivaan ja lämpimään. Sieltä ne sitten löytyvät kun uskon korttitalo viimein sortuu.
Kyllä mä ainakin ihan voin kuunnella mitä vaan musiikkia vaikka uskossa oonkin. Ehkä dimmu borgirin jätän välistä mut se onkin ihan surkea muutenkin.:D Harrastus mulle toi musiikki on, sama kun sanois että jalkapallon peluu on saatanasta!:eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
ahneus, itsekkyys, pahuus..
Inhimilliset tunteet siis.
Niin. Ei niitä kukaan pysty karistamaan pois kunnolla vaikka kuinka haluais. :snotty:
:eek: Ai niin että tässä ollaan inhimillisesti ahneita, itsekkäitä ja vielä pahojakin :eek: Joo, ei kiitos :D
Yhtään ihmistä en ole tavannut, joita nämä tunteet eivät joskus vaivaisi. Vaatii tosin rehellisyyttä itseään kohtaan myöntää asia.
Harvempi noita tunteita kuitenkaan itselleen haluaa. Tosin mä en edes ymmärrä miten voi olla inhimillisesti itsekäs...

-
Mun mielestä, ei-uskonnollisessa mielessä, SAATANASTA ovat erilaiset mölylelut. Sellaiset lelut, joista kuuluu piipitystä, uikutusta, vonguntaa, yleensäkin mitä kamalimpia ääniä. Vaikka itse ei tällaisia ostaisi, niin hyvää tarkoittavat mummit ja kummit ja muut lähimmäiset yleensä ostavat. AARGH!

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Kyllä mä ainakin ihan voin kuunnella mitä vaan musiikkia vaikka uskossa oonkin. Ehkä dimmu borgirin jätän välistä mut se onkin ihan surkea muutenkin.:D Harrastus mulle toi musiikki on, sama kun sanois että jalkapallon peluu on saatanasta!:eek:
Karismaattisemmalla puolella on tavattu nyrpistellä muulle kuin gospelmusiikille, jollaiseksi ei aihevalinnasta huolimatta sovi esimerkiksi Metallican Creeping Death.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Sukkahousut |O
Mitäs helvettiä, tämä on ihan uus juttu mulle. Viekoittelevatko ne käyttäjänsä irstailuihin?
Saatanalliset ne on ainakin pukea ja käyttää. Kamalat vermeet.
Käytä niitä niin kuin mainoksissa eli ilman pikkareita alla.
Yhtä kamalat ne silti on pukea. Vaikka käyttäsin niitä aukollisia :D

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Ainakin lestadiolaisten mielestä meikkaaminen, hiusten värjääminen yms. on viekoittelevaa ja kannustaa kai johonkin seksuaalisiin tekoihin :eek:
Se on outoa sikäli, että lestadiolaisten mielestä seksuaaliset teot ovat vähintäänkin toivottavia avioliitossa.

Yhteistyössä