mitkä vaunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesävauva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kesävauva

Vieras
Vaunupohdinnoissa on jäljellä kolme vaihtoehtoa eli:

Mountain buggy urban jungle
Phil & Teds explorer
tai
Quinny speedi

Kaipaisin kokemuksia näistä vaunuista ja siis meille vaunut tulevat yhdelle lapselle (vaikka esim. ted & phillissä on mahd. tuplarattaisiin). Vaunut tulisivat myös siis käyttöön vastasyntyneestä alkaen eli on tarkoitus ostaa lisäksi rattaisiin tarvittavat vaunukopat ja turvakaukalot ym härpäkkeet että soveltuvat alusta asti.

Kaikki kokemukset otetaan siis kiitollisina vastaan ja plussaa on jos olet käyttänyt rattaita itsekin vastasyntyneellä ja/tai travel systeminä...

Mulla kaytossa Bugaboo beet ja olen ollut tosi tyytyvainen. Asutaan ahtaasti kerrostalossa, jossa on maailman kapein hissi ja nama ovat ainoat jotka sinne mahtuvat. Ovat tosi napparat, menevat hyvin kasaan ja kevyet. Olen matkustanut jonkin verran ja vaunut ovat kulkeneet mukana bugaboo-matkapussissa. Meilla kaytossa lisavarusteena ostettava cocoon, eli sopii vastasyntyneelle ja aina noin 3-vuotiaalle saakka. Asutaan ulkomailla, eli en tieda miten toimivat loskassa ja lumessa, muutoin suosittelen!

Mulla on myos kokemusta Bugaboo cameleoneista; myoskin toimivat yhdistelmavaunut, mutta paljon raskaammat ja isommat kuin beet.

Yhteistyössä