Mitkä värit sopii yhteen tumman pinkin(?) kans?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38
Jotakuinki tällaista sävyä tarkoitan, ehkä vähän kirkkaampikin vois olla.. http://www.ostox.fi/images/lo12tv.jpg

Sisustukseen siis. :) Jos esim päiväpeitto ois tummaa pinkkiä, mitä sopis seinän väriksi, tai verhojen väriksi? Entä koristetyynyä ja muita yksityiskohtia...
Sopisko petrooli? Vaaleankeltainen (seinään ehkä )?

Seinässä on puolipaneeli, sen vois maalata saman väriseksi ku yläosanki, tai sit eri väriseksi/sävyiseksi.

Violetti, vaaleampi pinkki, pieninä yksityiskohtina myös turkoosi ja petrooli. Vaaleankeltaista en itse laittaisi, vaikka sekin varmaan sopii. Ihan se on omasta mausta kiinni :) Ja tietty varmoja valintoja on musta ja valkonen.

Musta, oliivin vihreä http://www.ostox.fi/images/58206.jpg, hopea

Kaverillä on aivan älyttömän hyvän näköiset verhot, juuri tuollaisesta ohuehkosta tummasta pinkistä ja sen päällä roikkuu sellaiset mustat naruverhot. Siihen väriyhdistelmään ihastuin

toi on musta kyllä violetti. Mutta sen kanssa soppii yllättäen myös vihreä - lime/oliivi. Kulta.

Mä itse sisustaisin valkoista/mustaa/tummaaharmaat/ehkä beigeä. Mutta kyllä sen kanssa voi vetää kirkaankin väripaletin - keltaista, limeä, turkoosia, petroolia.

Vähän millaista ilmettä haluaa. Räväkkää vai harmoonista.

Kiitos, lisääkin saa ehdotella. :)

Meinasin tuolla vaaleankeltaisella hyvin hentoa, mut ehkä sit joku muu... Hieman oranssiin päin, tai vihreään? Hyvin vaalea.

Vähä semmosta räväkämpää ajattelin, mutta niin että saa helposti halutessaan vaihdettua neutraalimpaan, eli ne räikeämmät olis just sielä päiväpeitossa, verhoissa ja pienissä yksityiskohdissa.

Alkuperäinen kirjoittaja sisustaja:
harmaa ainakin

niin minustakin. tumman harmaa ja tumma pinkki. Meillä nyt olkkarissa tuo yhdistelmä, sohva siis harmaa ja siinä pari pinkkiä tyynyä sekä shaali. Aika magee!

Keltainen ei käy mun mielestä, musta ja valkoinen toki käy ja beige myös. Muun sävyn ruskeat myös. Jos seinää siis ajattelee.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Laittaisitteko seinän 1 vai 2 värillä? (Kun siinä on se puolipaneeli.)

meillä on kahdessa huoneessa 2:lla värillä.. eli ala osa on kerman valkoinen ja toisessa huoneessa yläosa oikein hailakka violetti ja toisessa oikein hailakka ruohon vihreä.

Yhteistyössä