Mitkä tuplat hyvät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nyt kertokaahan mitkä tuplat ois hyvä meidän käyttöön
Eli pitäisi olla tilavat koska vanhempi lapsi on 2 vuotias ja olisi kiva jos vielä vuodenkin päästä sinne mahtuisi.
Pitäisi olla mahdollisimman kapeat koska kuljetaan rattailla paljon ja olisi kiva jos pääsisi mahdollisimman moneen paikkaan.
Tilava alakori, koska ruoka ostokset tehdään rattailla.
Vierekkäin istuttavat.

Siinäpä ne tärkeimmät, suuri kiitos jos joku pystyy auttamaan minua tässä todella hankalassa päätöksessä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mantelilastu:
Meillä on orat ja ne mahtuu ihan tavallisista kotiovistakin sisään. meillä nyt lapset 1v5kk sekä 3v ja kun käydään pitkillä kävelylenkeillä mahtuvat molemmat hyvin kyytiin.

Nuita olen paljon miettiny, onko kuin raskaat ja onko mitään hunoja puolia?
Paljon kannattee käytetysitä maksaa?

haluat mahdollisimman kapeat, mut lasten pitäis mahtua pitkään kyytiin? Onko sellaisia olemassakaan? 3-vee toppavaatteissaan kapeissa rattaissa, mitä siitä tulee?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
haluat mahdollisimman kapeat, mut lasten pitäis mahtua pitkään kyytiin? Onko sellaisia olemassakaan? 3-vee toppavaatteissaan kapeissa rattaissa, mitä siitä tulee?

Juuri näin, nuo orat ainakin ovat tilavat ja mahtuu isompikin lapsi ja muista en tiedä sen takia täältä kyslenkin.

kun renkaissa on hyvin ilmaa ei ole raskaat kun ollaan työnnelty mäkisissä hiekkateissäkin. Huonoja puolia en osaa sanoo kun en ole verrannut muihin. Mä ostin uutena ja myyjän kanssa puhuttiin kun lähikaupungissa oli myynnissä käytetyt että ei kannata niin paljon maksaa ne makso silloin ne käytetyt siis oliskos 450?.

Meillä on bassonit, ne on melko isot, painavat ja leveät?, mahtuvat kyllä mein kotiovesta ihan hyvin sisään, mut joku mulle on sanonut et ne on kauheen leveet..
Oon noihin kuitenkin super tyytyväinen, mein 2v8kk mahtuu niihin toppapuvussaankin hyvin, niitä on hyvä työntää lumessa, loskassa ja mettässä.
Mut me ei haettukkaan kauppa eikä kaupunki rattaita, vaan toimivia rattaita lenkkeilyyn ja päiväuniin.

Emmaljungat ja Brion double vavet oli kummatkin pieniä mesitä, tytöllä (hakuhetkellä oli ikää 1v8kk) otti pää kummassakin jo sillon kiinni kuomuun ikävästä, eikä istumatilaakaan ollut kovin kummosesti.

http://www.onetreehill.nl/index.php?sub=2&sub2=1&sub3=3&language=OTH_text_S

Meillä on tuollaiset. Suhteellisen kapeat ja kevyet, kääntyvien etupyörien ansiosta helppo liikkua ahtaissakin paikoissa. Meillä 2v7kk saa istua niissä vielä hyvän aikaa. Alakoriin mahtuu tavaraa jonkin verran, tosin jos istuimet on makuutasossa on tavaroiden koriin laittaminen hankalaa.

Yhteistyössä