Mitkä tuplarattaat päiväunille nukuttamiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toisien tuplien tarpeessa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toisien tuplien tarpeessa?

Vieras

Mitkä olisi hyvät (vierekkäiset) tuplarattaat päiväunikäyttöön? Tarkoitus olisi löytää edukkaasti, eli etsin myös käytettyjä, joten vanhempia mallejakin voi kehua/haukkua.

Kriteereinä lähinnä se, että selkänojat ja jalkaritilät sekä mahdollisesti kuomut olisivat helposti erikseen säädettävissä ja makuutila olisi riittävän pitkä. Nyt esikoinen pian 2 vuotta ja melkein 90 cm pitkä.

Meillä lapsilla ikäeroa 1 vuosi ja 11 kk. Reissukäyttöön on hankittu Phil & Tedsit, mutta ne ei toimi päivittäin kotona päiväunille nukutuskärryinä.

Miten muut olette ratkaisseet tuplaratas ongelman?

Meille on tulossa carenan double swingit kun niissä on kaksi ihan erillistä istuinta omilla kuomuillaan. Niihin voi ostaa myös sellaisen kovan kopan pienempää varten ja sen kopan voi laittaa eri suuntaisesti kuin miten se istuinosa sitten siinä vieressä on. Ainakin kaupassa tuntuivat tosi järkeviltä, mutta käytännöstä en vielä tiedä kun niitä vasta odotellaan :)

Carena doubleswingin perään mä liputan kans..mun äitillä on sellaset mummolarattaina, ei ihan uusinta mallia, mutta todella toimivat, koska omat "lokerot" joissa lapsoset nukkuu..kotona mulla on emmaljungat twin city crossit ja en voi nukuttaa ku toista poikaa siinä, ku ei oo väliseinää, toinen nukkuu sit sisällä..eli ite oon harkinnu ihan kotiinkin noiden carena-rattaiden ostamista..

Meillä oli lapset 2v ja vastasyntynyt ja käytössä Firkon tuplat Vaunulasta, oli tosi tilavat, kun 2v-3v mahtui nukkumaan tarvittaessa. Vauvalla oli kova kantokoppa.

Kiitos vinkeistä! Nukkuiko teidän lapset yhtäaikaa? Taapero 2 v varmaan nukkuu omalla ajallaan puolenpäivän jälkeen, mutta nukahtiko vauva vaunuihin samalla kärryyttely reissulla?
Meillä taapero ei suostu nukkumaan päiväunia kotona sisällä, vaikka olikin tässä välissä ennen kuopuksen syntymää päiväkodissa ja siellä nukkui sisällä ihan ok.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä