mitkä tumput pitää 2v:n sormet lämpiminä

elämä kantaa

Aktiivinen jäsen
13.01.2006
4 607
1
36
tänään oli vaan -10 ja tunnin jälkeen ihan jäässä. kurjaa, oli suomalaiset hanskat jossa paksu karvasisus,ajattelin että ne ainakin on tosi lämpimät mutta ei! mikä merkki on "paras"
kylmät sormet on niin kurjaa ku on pihalla

Tuota minäkin olen miettinyt. Reilu 1v pojalla oli tänään Jonatanin kintaat ja siellä sisällä puuvilla lapaset ja silti kädet oli ihan jäiset kun vajaan tunnin oltiin ulkoiltu. Ja pakkasta oli suunnilleen 10 asteen verran.

mä olen etsinyt kans hanskoja jotka pitää 5v.:n kädet lämpöisenä. Niitä ei ole viiden vuoden aikana tullut vastaan,joten vieläkin etsin.:(
Onkohan sellaiset ihan aidosta nahkasta tehdyt,jollakin karvalla vuoratut hanskat lämpösempiä kuin nuo esim.lassie-hanskat?Paljonko sellasilla olisi hintaa?

Mä en ole löytänyt rukkasia, jotka pitäis 6. vuotiaani kädet lämpiminä. Tänäänkin oli villalapaset alla ja silti kädet jäiset.
Eikä itsellekään tunnu mitkään hanskat riittävän. Aina näpit jäässä.

Meillä oli tänään ihan sama juttu 2vee tytön kanssa.Ulkoiltiin tunti ja oli Lassietecin kintaat kädessä ja sormet olivat kylmät kun tultiin sisälle.Huomen tarvii olla sit näköjään fiksumpi ja laittaa ohuet tumput sinne alle.

Lapaset alle, jos mahtuu mut ainoa mikä pitää lapsen lämpimänä on liikunta. Eli lapsen pitää pysyä tasaisessa liikkeessä ulkoillessaan, Jos pysähtyy, tulee heti kylmä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alle ruskovillan lapaset ja päälle Rasavilin rukkaset (peukalopotti). Koskaan ei ole palellut näillä, kaikki muu on suurinpiirtein kokeiltu.

mistä saa noita rukkasia?

Nettikaupoista, joistain lastenvaateliikkeistä, Stokkalta ainakin. Pienet koot menee jostain kumman syystä hyvin kaupaksi heti kylmän kauden alkaessa :)

Kokeiltu on luultavasti kaikki saatavilla olevat hanskat ja Peukalopotit on ainoat oikeasti lämpimät. Esim. Jonathanin, Reiman ja Lassien talvihanskat on niin ohuita, että niitä voi pitää välikausihanskoina.

Pienempänä oli Ruskovillat vielä Peukalopottien alla, isompana on pärjännyt pelkillä rukkasilla.

Yhteistyössä