E
"eleonoora"
Vieras
Pitäisi ostaa alesta 116 cm toppahousuja ensi vuodeksi pojalle? Mitkä te olette kokeneet parhaaksi?
Ostin jo Motions-toppahousut ja Reimatecit. Mietin, että ostan vielä yhdet, ehkä Jonathanit, mutta ostaisiko haalarimalliset vai lyhyet... toppahaalaria en sällille enää ensi vuodeksi osta. Jos kirpparilta löytyy niin ostan sieltä.
Ostin jo Motions-toppahousut ja Reimatecit. Mietin, että ostan vielä yhdet, ehkä Jonathanit, mutta ostaisiko haalarimalliset vai lyhyet... toppahaalaria en sällille enää ensi vuodeksi osta. Jos kirpparilta löytyy niin ostan sieltä.