O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:voi pudota jäihin...veikö tatuointi järjen?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:voi pudota jäihin...veikö tatuointi järjen?
taitaa raukka olla niin täpinöissään ku on tullu aamulla kaapista ulos homoutensa kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:voi pudota jäihin...veikö tatuointi järjen?
taitaa raukka olla niin täpinöissään ku on tullu aamulla kaapista ulos homoutensa kanssa![]()
Olen tatuoitu jätkä!
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:voi pudota jäihin...veikö tatuointi järjen?
Olen tatuoitu jätkä!
eks sää tuossa aiemmin julistanut olevas homo
sulla on vissiin joku kehitysvaihe jääny käymättä läpi?
Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:voi pudota jäihin...veikö tatuointi järjen?
Olen tatuoitu jätkä!
eks sää tuossa aiemmin julistanut olevas homo
sulla on vissiin joku kehitysvaihe jääny käymättä läpi?
Olen tatuoitu jätkä!
Alkuperäinen kirjoittaja :):Tatuoinnit voi kulemma haalistua ja jopa kadota kokonaan rokotteen seurauksena.