V
vieras
Vieras
Muistelen että s-bonus asiakkaat saavat joulukuussa jonkin bonuksen, mutta missäpäin suomea näitä maksetaan ja montako prosenttia se on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Joo kyllä meilläkin on tublabonukset tämän kuun :wave:
Minä jo säikähdin että jotain extraa maksetaan tuon lisäksi :xmas:
Kysynpä muuten tällaista
mikäs sinne s-pankkiin on se käyttäjätunnus?
mies haki sen numerolistan viikolla ja en nyt löydä tietoa että mikä siihen on se käyttäjätunnus :/
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Joo kyllä meilläkin on tublabonukset tämän kuun :wave:
Kysynpä muuten tällaista
mies haki sen numerolistan viikolla ja en nyt löydä tietoa että mikä siihen on se käyttäjätunnus :/
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:kiitti nytkis,mä pikaisesti sitä katsoin tuossa enkä muka nähnyt :ashamed:
löytyihän se nyt
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Joo kyllä meilläkin on tublabonukset tämän kuun :wave:
Kysynpä muuten tällaista
Käyttäjätunnus tulee postissa erikseen meillä meni noin viikkosiitä kun saatiin se tunnusluku lista kun toi käyttäjätunnuksen postin mukana.
marraskuun tuplabonuksesta sen verran että on paikkalllisia ei meillä ainakaan täällä pk-seudulla ole mitään tuplabonuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:kiitti nytkis,mä pikaisesti sitä katsoin tuossa enkä muka nähnyt :ashamed:
löytyihän se nyt
no hyvämä jo siirsin sinne kerran opsta rahaakin, ihan vaan kokeillakseni, et toimiiko ja toimiihan se
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:kyllä vaasan seudullaki maksetaan tupla bonukset marraskuulta mun mielästä koskee koko suomea...
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:kiitti nytkis,mä pikaisesti sitä katsoin tuossa enkä muka nähnyt :ashamed:
löytyihän se nyt
no hyvämä jo siirsin sinne kerran opsta rahaakin, ihan vaan kokeillakseni, et toimiiko ja toimiihan se
![]()
no hyvä!
on tuo aika kiva juttu että on pankkina nyt, niin voi halutessaan maksaa sieltäkin vaikka laskuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:kyllä vaasan seudullaki maksetaan tupla bonukset marraskuulta mun mielästä koskee koko suomea...
Paikallisten omia juttuja. Tokin jäsenet saavat tokin toimipaikoista ostetusta jutuista tuplabonusta, muilla paikkakunnilla tehdyt ostokset kerryttävät vain "normaalia" bonusta. Ja polttoaineet ei kerrytä tuplaa, pahus sentään.
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:kyllä vaasan seudullaki maksetaan tupla bonukset marraskuulta mun mielästä koskee koko suomea...