MITKÄ ON VANHOJA NIMIÄ TEIDÄN MIELESTÄNNE :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu luonnollisesti siitä, minkä ikäinen on ihminen joka nimiä miettii =) Kysy mummoltasi, hänellä on eri vastaus kuin sinulla. Maria nyt on ihan varmasti aika vanha nimi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:
Helmi :x

Irmeli, Kalevi, Pertti, Erkki, Pekka, Sylvi, Selma, Seere... Onhan noita jos koko illan jaksais luetella :D

Mun mielestä vanhoja nimiä on just sellaiset omien isovanhempien ikäluokan nimet: Kerttu, Hilma, Selma jne. mutta sitten taas noi Erkki, Pekka, Pertti ei oo vielä niitä Wanhoja nimiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:

Irmeli, Kalevi, Pertti, Erkki, Pekka, Sylvi, Selma, Seere... Onhan noita jos koko illan jaksais luetella :D

Mun mielestä vanhoja nimiä on just sellaiset omien isovanhempien ikäluokan nimet: Kerttu, Hilma, Selma jne. mutta sitten taas noi Erkki, Pekka, Pertti ei oo vielä niitä Wanhoja nimiä :D

Niin tää on vähän niinku mieleipide asia. Joku on käyny vanhalla palstalla ja joku taas Wanhalla palstalla :laugh:

Miun yks tuttu antoi tyttärelleen nimeksi Sylvi.

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:

Niin tää on vähän niinku mieleipide asia. Joku on käyny vanhalla palstalla ja joku taas Wanhalla palstalla :laugh:

Miun yks tuttu antoi tyttärelleen nimeksi Sylvi.

Aivan, mielipidettähän tässä kysyttiinkin :D

Tuli mieleen meiän viimeinen lääkäri reissu ku lääkäri huusi mun tyttöä nimeltä, sano siis tytön etu ja sukunimen ja mie sit siihen et täällä ollaan. Nii lääkäri naurahti et ai luulin et tulossa on joku vanha mummo ku en hoksannu syntymäaikaa kattoa :D mun neiti on 3v

mun mielestäni nää trendi tai nykyään annettavat nimet martta, venla, viola. saimi, aina, annaliisa, helmi, kerttu, salli, ainaskin. työn puolesta tän nimisten kanssa tekemisissä ja kaikki yli 80v->

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
minusta lähinnä nämä jotka nyt muodissa, kuten Kerttu, Martti, Alma jne.

Siis ovatko nuo oikeasti muodissa? En ole vielä törmännyt yhteenkään alle 40vuotiaaseen kerttuun, marttiin tai almaan :D

Minä tunnen ainakin 2 alle 40- mutta yli 25-v. marttia...

Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:
Mulel tuli ekaksi mieleen Maija,Kalle,Lasse,Matti,Aino,Martta,Jussi,Ville,Leena.Onhan noita paljonkin mut tässä muutama mitä tuli heti mieleen.

Nuo eivät siis tosiaankaan ole mitään vanhoja nimiä. Trendikkäitä nykyään.

Yhteistyössä