J
"Jenni"
Vieras
Eli, netissä tosiaan tapasin mukavan oloisen miehen. Kertoi olevansa sinkku, ei lapsia. Kun kerroin pitäväni eläimistä, kertoi hänellä olevan 2 sekarotuista koiraa. Kirjoiteltiin pitkään, monta kuukautta kunnes päätettiin tavata. Kuvia ei oltu vaihdettu. Noh, kukas se tuli tapaamispaikalla..... Hyvän tuttuni mies!! On siis naimisissa, lapsiakin on mutta ei niitä koiria joista kovasti kertoi... Voi viddu sanon mä!
Ihan sama mulle muuten, mutta minä tein alusta asti selväksi että olen tositarkoituksella liikkeellä, en hae mitään pelkkää seksiseuraa tmv. Ja hän oli samoilla linjoilla, niin monta vuotta kuulemma naista viereensä kaivannut. Ja sitten tuollaista paskaa! Kuinkakohan moni tuolla netin treffi palstoilla kertoilee itsestään puutaheinää? Ja miksi? Miksi ei voi olla avoimesti seksin perässä jos on? Kyllähän se totuus jossain vaiheessa ilmi tulisi!
Että sylettää. Ja surettaa sen tuttuni puolesta.
Ihan sama mulle muuten, mutta minä tein alusta asti selväksi että olen tositarkoituksella liikkeellä, en hae mitään pelkkää seksiseuraa tmv. Ja hän oli samoilla linjoilla, niin monta vuotta kuulemma naista viereensä kaivannut. Ja sitten tuollaista paskaa! Kuinkakohan moni tuolla netin treffi palstoilla kertoilee itsestään puutaheinää? Ja miksi? Miksi ei voi olla avoimesti seksin perässä jos on? Kyllähän se totuus jossain vaiheessa ilmi tulisi!
Että sylettää. Ja surettaa sen tuttuni puolesta.