Mitkä on teidän lempi herkkuja, mitä ostatte kun haluutte oikein herkutella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppis81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppis81

Jäsen
07.03.2009
39
0
6
:) Tulee ihan vesi kielelle kun ajatteleekin - itse laihiksella!

Minä tykkään tälläisistä :

* Fazerin pähkinä suklaa

* Estrellan barbeque sipsit ja taffelin valkosipuli dippi

* Nuudeliwokki

* Lohi ja valkosipuliperunat

* Kinder suklaa

* Pepsi tai Cocacola

* Pantterit

* Ite tehty pepperoni, tonnikala, kinkku, ananas pizza - valkosipulitomaattisoosilla ja paljon juustoa päälle

* Kozonet on IHANIA

Mietin vielä jos tulee jotain mieleen, mutta nuo on niiiiiiin hyvii!!

Nyt raskaana ollessa ei herkut maistu mutta ennen tykkäsin paikallisen grillin pizzasta ( pepperoni, aurajuusto, paprika, kinkku ).
Karkeista tykkäsin Geishasta, Dove-suklaapatukoista ja Makuunin irtokarkeista.
Myöskin itsetehty juustokakku oli herkkua :)

Ihan perussipsit, joko Taffelin tai Pringlesin - Barbecue-dippi, vaniljajäätelö ja kinuskikastike, Fazerina-suklaa.... :p

Muoks. Ja kebab pitsassa, rullana, ranskiksilla.... nams.... :p :p :p :p

Mun herkkulista olis suunnilleen tällainen
- Taffelin juustonaksut ja Pepsi.
- Omatekoinen pizza, täytteenä jauheliha, tomaattiviipaleet, sipuli, valkosipuli ja feta. Ja pizzan kanssa viiniä.
- Subwaysta jotain ihanaa esim Italian BMT.
- Ns. tavalliset sipsit ja valkosipulidippi. Tai American.
- Kuohuviini ja vaahtokarkit tai suklaa.
- Tortillat jauheliha- tai valkosipulikanatäytteellä. Ja juomaksi taas viiniä.

Itsetehty Pizza, tortilla wrapit myös omaa tekoa, hesen tai mäkkärin juustohampurilaiset &ranskalaiset ja sit ihan perinteinen makaronilaatikko mutta chilitomaattimurskalla ja juustokuorrutuksella höystettynä :p namnamnam

makeaa kun halajan niin suklaa ja suklaajäätelö ja suklaakuorrutteiset keksit ja kakut nammmmmmmmm :p

uijuijui tortilloihin vielä kaikkien noiden peppiksen lisäämien lisäks vielä paprikaa, juustoraastetta, raejuustoa nii voi että kun on nannaa:D
ja mie teen aina semmosta tacomausteista jauheliha-riisi mössöä sinne väliin :p :p

Ihana gallup!

- kaikenmoisia herkullisia rasvaisia juustoja

- jäätelöä, mieluiten kirsikka tai pistaasi, mut joka tapauksessa mahdollisimman kermaisia ja ei "tasasia" vaan että niissä on kastikeraitoja tai joku muu juju

- suklaakonvehteja. Vaikkapa Anthon Bergiltä, aaah! Fazerin keltanen käy tylsänä vaihtoehtona myös.

- guacamolea, itse tehtynä. Ei muuta kuin avocadoa, valkosipulia, limemehua, hiukan suolaa ja mustapippuria

- Cashew- tai pistaasipähkinöitä, manteleita --> niitä minkä tahansa ruoan joukkoon

-kastanjahilloa kera turkkilaisen jogurtin ja kermavaahdon (oi, koittakaa, se on iiihanaa!!!)

- suppilovahverokastiketta (no, sehän nyt ei oo mikään supererikoisherkku, mut onpa vaan niiiin hyvää!!)

- intialaisesta keittiöstä melkein mikä tahansa kasvisannos

- imetän nyt, mutta joskus tulevasiuudessa vielä oheen parit drinksut: cuba libre, pina colada, rommikaakao ja caipirinha

Minulle tuli tosi hyvä mieli tästä kyselystä! :D (Vielä kun tänään on karkkipäiväkin et on saanut herkkuja syödäkin eikä vaan mietiskellä!)

Yhteistyössä