Mitkä on junttikuteita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa hiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
vyölaukku on ainakin juntti asuste :D

No niinhän se on mutta vyölaukku on myös erittäin kätevä kun kouluttaa koiraa.Se on kätevästi esillä ja siitä on helppo ottaa makupaloja kun koiraa palkitsee.Mutta en mä varmaan muuten kyllä vyölaukkua käyttäs :D

Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:
farkkutakki ja farkut, samaa sävyä, vähän tiukat..

Jep. Miehellä blondattu hiuksia ja tukka on pystyssä amistyyliin. Muijalla, suora itsevärjätty tukka, tissit tyrkyllä ja asuun sopimattomat kengät jaloissa. Ehkäpä vielä joku asennepaita sen farkkurotsin alla. Äijällä paksu koru kaulassa. Ajavat Hondalla, jossa pelti raapii tietä. Jos lapsia on, niin
pojan nimi on Alex ja tytön Carlotta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:
farkkutakki ja farkut, samaa sävyä, vähän tiukat..

Jep. Miehellä blondattu hiuksia ja tukka on pystyssä amistyyliin. Muijalla, suora itsevärjätty tukka, tissit tyrkyllä ja asuun sopimattomat kengät jaloissa. Ehkäpä vielä joku asennepaita sen farkkurotsin alla. Äijällä paksu koru kaulassa. Ajavat Hondalla, jossa pelti raapii tietä. Jos lapsia on, niin
pojan nimi on Alex ja tytön Carlotta.

:laugh: :laugh: Juu, tiedän kaukaa yhden tollasen pariskunnan.

Kerran tuli yhdessä ostoskeskuksessa sellanen pariskunta vastaan, miehellä verkkarit ja joku musta Koffin t-paita, naisella samankaltainen vaatetus, molemmilla tukka pystyssä.. Vaik mäkin varmaan oon juntti niin en mä tollasissa vermeissä lähtis soppaileen..

No semmonen punaniskatyyli yleensäkin. Suomessa ei ehkä niin paljon sellaista ole, mutta Jenkkilässä vissiin enemmän. Semmonen kauhee teepaita ja legginssit ja miehellä joku ruutupaita ja lättälippainen lippis. :x

Voi pyhä turhuus...! :headwall: Onpa täällä tasokkaat aiheet pitkästä aikaa... |O

Kun nyt noin hyvin tunnutte tietävän ns. "junttikuteet", kertokaas mulle sitten mitkä eivät sitten ole junttikuteita? :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Oskunäiti:
Kerran tuli yhdessä ostoskeskuksessa sellanen pariskunta vastaan, miehellä verkkarit ja joku musta Koffin t-paita

Olikohan se miun mies.... Hitto, että hävettää ne sen mainos T-paidat |O Monet kerrat oon uhannut heittää menemään, mutta se aina vetoaa siihen, että ne on niin hyviä, kun laittaa autoa tai taloa niin paremmat ei mee likasiks. Silti se vetää se rääsyt tasasin väliajoin päälle, kun lähetään esim. just kauppaan. Aaaargh... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Voi pyhä turhuus...! :headwall: Onpa täällä tasokkaat aiheet pitkästä aikaa... |O

Kun nyt noin hyvin tunnutte tietävän ns. "junttikuteet", kertokaas mulle sitten mitkä eivät sitten ole junttikuteita? :wave:

Rakas. Tää on rupattelua, hauskanpitoa. Ota rennosti vaan. Mä kittaan kahvia, 2 nukkuu, yks lukee Akua ja yks lähti ulos. Vedän tässä henkeä ja huokaan. Ei tässä tän syvällisempään pysty.

Yhteistyössä