Mitkä on hyvät tossut päiväkotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Crocsit vai mitkä seuraavaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Crocsit vai mitkä seuraavaksi

Vieras
Meillä on tähän asti ollut Prismasta ostettuja nahkasia tossuja, joiden hinta n. 13 euroa. Vastaavan näköisiä, mutta huonolaatuisemman oloisia myydään mm. Tarjoustalossa alle viidellä eurolla. Olen tähän asti kuvitellut, että olen ostanut ihan kunnolliset tossut, mutta nyt on jo toiset rikki muutamien kuukausien käytön jälkeen. Mistä löytyis sellaiset, jotka kestää niin kauan kun mahtuvat jalkaan. Lapsen kenkäkoko 29-30 tällä hetkellä, eikä se jalka nyt ihan niin paljon kasva, et parin kuukauden välein pitäis tossut uusia sen takia.

Crocsit pilaa lapsen jalan täysin. Tukeva tossu, mielummin sandaali jos on pieni lapsi. Koon perusteella isompi kyseessä, kerhotossuja saa lastenvaateliikkeistä (10-15?) ja kestäviä. Tosin 13? tossuihin on pikku raha jos nekin kestää muutaman kuukauden.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei ikinä crocseja! Hiemen käy kipeää, ku ne jalassa astuu toisen varpaille tai sormille. Tossut ku tossut muuten.

Monilla niitä näyttää olevan, siksi kysyin. Meidän lapsilla ei edes ole sellaisia, mut mietin hankkisinko.

Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Tohvelisankarilta oon ostanu hyvät.

Eikö ne ole jotain tosi kalliita, 30 euroa postikuluineen?

Niillä on välillä tarjouksiakin. Ja tulee pitemmän päälle halvemmaksi kuin markettitossut, kun ovat kestävät.

kannattaa vaan katsoa se koko ihan mittaamalla jalka. Koot on tosi suuria.

Meillä täältä ostetut ja lähettävät ilman postikuluja, jos osaa valita oikean maksutavan eli Posti, tossut.

http://www.juuliajajoonatan.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/07012009-121538/Categories/%22Tinyzone%20tossut%20nahkatossut%20kerhotossut%22

Alkuperäinen kirjoittaja Crocsit vai mitkä seuraavaksi:
Meillä on tähän asti ollut Prismasta ostettuja nahkasia tossuja, joiden hinta n. 13 euroa. Vastaavan näköisiä, mutta huonolaatuisemman oloisia myydään mm. Tarjoustalossa alle viidellä eurolla. Olen tähän asti kuvitellut, että olen ostanut ihan kunnolliset tossut, mutta nyt on jo toiset rikki muutamien kuukausien käytön jälkeen. Mistä löytyis sellaiset, jotka kestää niin kauan kun mahtuvat jalkaan. Lapsen kenkäkoko 29-30 tällä hetkellä, eikä se jalka nyt ihan niin paljon kasva, et parin kuukauden välein pitäis tossut uusia sen takia.

Yhteistyössä