Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Se ei riipu pelkästään lentoyhtiöstä, vaan myös siitä, paljonko koneessa on lapsia, saako rattaat/vaunut koneeseen asti, vai pitääkö ne jättää matkatavaroiden kanssa.
Muuten en osaa auttaa, kun ite olen suosinu matkoilla just mahdollisimman "rimpuloita" rattaita, mutta kaikkein parhaat ja vahvimmat on ne kaksinkerroin taittuvat vanhanaikaiset rattaat ilman mitään hienouksia.
No ei kai nyt niin voi tehdä, että osa lapsista saa rattaansa koneeseen ja osa ei?
Ei rattaiden tarvii olla vahvat siinä mielessä että kestäisivät lennon särkymättä (lentoyhtiö korvaa kyllä) vaan siksi, että niitä olisi hyvä työntää perillä Kanarialla! En jaksais alkaa 2 viikkoa paskoja rattaita (jotka vinkuroi ja vetelee) työntämään kun on tarkoitus nauttia lomasta. Nykyisten ongelmat: 1) liian pienet pitkälle työntäjälle ja 2) "rimpulat" (vetelee ja vinkuroi).
Ne metallirunkoiset vanhan aikaiset perusrattaat on kyllä kaikkein kestävimmät. Mun vanhat on ollu käytössä vielä mun muksuilla.
Ja sit jos lapsia on paljon, kukaan ei saa rattaita koneeseen asti, vaan ne pitää jättää matkatavaroiden kanssa. Ja kentällä ne on kyllä hankalatkin, varsinkin ennen kun on päässy matkalaukusta eroon, kun on sit rattaat ja tavarat kuskattavana. Suosittelen rinkkaa tai kantoliinaa, jos epäilyttää, ettei lapsi jaksa kävellä kentällä.