Mitkä mahdollisuudet saada yksin lainaa 100 000??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ero

Vieras
Avioero edessä ja talosta lainaa 199 000, joka siis miehen kanssa puoliksi.
Talo on pakko myydä, koska kummallakaan ei ole yksinään varaa maksaa 1300? lainanlyhennyksiä kk.
En varmasti muuta mihinkään kerrostaloon vuokralle!
Ajattelin ostaa edullisen mummonmökin, jossa voisin pitää myöhemmin vaikka hevosta.
Mitkä mahdollisuudet saada yksin lainaa n. 100 000?? OLen vakitöissä ja vuosiansio n. 31 000?.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin paljos muuten tuossa pitäis olla se oma rahoituksen osuus, jos ei takaajia halua.

no kymppitonni riittää jo kepeästi. mulle tarjottiin joku aika sitten omatakausta niin, että 5% olis pitäny olla omia säästöjä.

Ei mullakaan mitään säästöjä ollut, pikemminkin päinvastoin! Kipikipi useempaan pankkiin juttelemaan, mut käännytettiin suurinpiirtein päin naamaa nauraen parista pankista, mutta OP:ssä otettiin vakavasti ja sanottiin että on vielä varaa vaikka autolainaankin!

Alkuperäinen kirjoittaja Tukkajumala:
Ei mullakaan mitään säästöjä ollut, pikemminkin päinvastoin! Kipikipi useempaan pankkiin juttelemaan, mut käännytettiin suurinpiirtein päin naamaa nauraen parista pankista, mutta OP:ssä otettiin vakavasti ja sanottiin että on vielä varaa vaikka autolainaankin!

milloin otit lainan?

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12633169526000&itemcmd=move1&listSize=2&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1278055

Joku tommonen =)
Jäis rahaa rempata n. 25 000? ja loput myöhemmin.

Joo voi olla mutku mä en halua sitä kaksiota :)
Eikä siellä voi pitää hepojakaan.
Nyt jos tässä ero vahvistuu, aion repästä ja toteuttaa pitkäaikaisen haaveeni ja hommata tilan jossa voin omalla pihalla pitää paria hevosta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo voi olla mutku mä en halua sitä kaksiota :)
Eikä siellä voi pitää hepojakaan.
Nyt jos tässä ero vahvistuu, aion repästä ja toteuttaa pitkäaikaisen haaveeni ja hommata tilan jossa voin omalla pihalla pitää paria hevosta.

Navetta ainakin näyttää olevan hyvässä kunnossa :)

Kannattaa miettiä noita lämmitys- ym. juttuja.. onhan toi aika alkeellinen (paljon rempattavaa jos meinaa sellaisen "normaali"kodin saada) mutta toisaalta toiset metsästää juuri tuollaisia vanhoja taloja :) onhan siinä oma tunnelmansa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja puolensa:
Kannattaa miettiä noita lämmitys- ym. juttuja.. onhan toi aika alkeellinen (paljon rempattavaa jos meinaa sellaisen "normaali"kodin saada) mutta toisaalta toiset metsästää juuri tuollaisia vanhoja taloja :) onhan siinä oma tunnelmansa. :)

Oliko siinä sisävessaa lainkaan? Jos ei ja sellaisen haluat, niin ota selvää vesiliittymistä, jälkikäteen se voi maksaa jopa 10 000?.. :/ (ettei tule yllätyksenä ).

Hehehehehhe, tuon talon kunnostamiseen ei 100 tonnia riitä :D

pankki miettii lainaa antaessaan, mitä he saavat omasta sijoituksestaan - eivät myönnä 100.000 euroa tuohon kohteeseen, eivät sitten millään

Yhteistyössä