Mitkä lelut/jutut on pojilla nyt in ja mitkä ovat out?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Pitäisi lähteä kiertelemään kauppoja joululahjojen merkeissä eikä mulla - kun ei ole lähipiirissä enää pieniä lapsia - hajuakaan, mitkä lelut ja/tai jutut on eri ikäisten poikien suosiossa. Aiempina vuosina ole lahjoja ostanut lähinnä tytöille, joten tänä vuonna voisi olla poikien vuoro. Kaipaisin siis lahjavinkkejä - muita kuin lahjakortteja - ikäryhmiin 3-5, 6-9 ja 10-13.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
No pojille legoja tietenkin:)

En osaa oikein sanoa mikä olis out.

Mulla 4-vuotias poika ja tosi in on tällä hetkellä spiderman sekä autot-leffan hahmot erilaisina leluina ja vaatteissa.

Jos pojalta kysyy toivetta, niin vastaus on aina kilpa-autoja vaikka niitä on jo iso laatikollinen.

IN

Legot
Pikkuautot (siku, matchbox, hotwheels)
Emekin rekat
Lautapelit (klassikot mm. kimble, afrikan tähti, muuttuva labyrintti)
Angry birds, kaikessa olomuodoissaan
Playstation3 ja pelit
Bluerayleffat

OUT

Nuket ja barbiet

Meidän 4v poika on hulluna Angry birdseihin. Varsinkin ne "avaluus ämli böötsit" on lemppareita. Vasta osti itse säästämillään rahoilla Ab-kimblen ja joululahjaksi on toivonut pehmoa. Hot wheels -autot, Ninjago-legot ja Spiderman-jutut ovat myös in. Auto-hurma tuolla on jo mennyt ohi.

[QUOTE="Xxxx";27554782]Meidän 4v poika on hulluna Angry birdseihin. Varsinkin ne "avaluus ämli böötsit" on lemppareita. Vasta osti itse säästämillään rahoilla Ab-kimblen ja joululahjaksi on toivonut pehmoa. Hot wheels -autot, Ninjago-legot ja Spiderman-jutut ovat myös in. Auto-hurma tuolla on jo mennyt ohi.[/QUOTE]

Siis: AutoT (ne Salama McQueen -autot yms siis :) )

Siis Star Wars-lelut kaikissa muodoissa. Lähinnä Star Wars legot. Nyt kun tulee Star wars Angry Birdsit-pehmolelut niin niitä odotetaan kuin kuuta nousevaa. Ilmeisesti ilmestyvät kauppoihin vasta joulukuun alussa ja saa nähdä saadaanko oma :D

Yhteistyössä