Mitkä hyviä pelejä ps2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja playmam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

playmam

Vieras
Tarttis löytää joku kiva lasten peli mitä voisin itse pelata. Kylhän nuo lapset osaa mut kun mä en osaa.Mitä pelejä teidän lapset pelaavat ja minkä ikäisiä ovat?

Kiva lastenpeli ? Semmoinen kuin Klonoa 2, ei ole mikään kovin vaikea, että jos sinäkin haluaisit vähän sitä lasten ohella pelailla niin kyllä onnistuu. Peli on tasohyppely peli missä edetään niin vedessä kuin maalla ja keräillään erilaisia esineitä :D Meidän 7- ja 10-vuotias ovat tykänneet tästä pelistä kovasti ja itsekin olen silloin tällöin heidän yllyttämänään sitä pelaillut.

Itse olen tykännyt pelata Kingdom Heart 1&2. Ykkönen on vaikeampi, kakkonen sitten astetta helpompi. Englanniksi puheet sun muut. Ikäsuositus tosin on 12+, mutta jos itseäsi varten ajattelit, niin sitten noita suosittelen. :)

Oon aina tykänny pelailla ja on ollut myös (on vieläkin) kaikenlaisia konsoleita. Tuntuu että nuo ps2 pelit on jo vähän hankalampia. Hello kitty pelikin liian haastava. =) Klonoa olen joskus pelannutkin. Entäs nuo elokuvista tehdyt pelit,onko ne mistään kotosin? madagaskar,up,bolt jne?

Noi Kingdom Heartsit ei ole räiskintäpelejä ainakaan. :) Seikkaillaan eri disnielokuvien maailmoissa, suoritetaan tehtäviä, etsitään aarteita ja koitetaan löytää kadotettuja ystäviä. Sinä pelaat Final Fantasyista tutulla Zora hahmolla aku-ankka ja hessu seuranasi. Tämä siis sekoitus Disneytä ja Final Fantasya. Hahmot ovat hauskoja ja hyvin toteutettuja.

Eri maailmoja:

Pinokkio
Mulan
Leijonakuningas
Ariel
Pirates of the caribbean
Liisa ihmemaassa
Tarzan
Peter Pan
Ja monia muita.

Kaikissa on omat tehtävänsä ja pääset seikkailemaan kyseisten elokuvien päähenkilöiden kanssa. Taistelemaankin näissä peleissä joutuu, mutta se on miekkailua, ei räiskintää.

Itse olen totaalisen kämmä pelien kanssa, mutta nuo hallitsen ja tykkään pelailla. Ykkönen loppupuolella miulle kinkkinen, enkä ole jaksanut läpi asti tapella. Kakkosen pelasi läpi suht helposti.

Yhteistyössä