Mitkä hyvät tuplarattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä on carena double swing + koppa vauvalle olen tykänny kovasti kun vauvan saa vaunun koppaan kun isompi istuu ratas osassa ja kun vauva kasvaa saa vauvankin rattaisiin ja isot renkaat ja kääntyvien etupyörien ansiosta helpot kääntää etupyörät saa myös lukittua kulkemaan suoraan meillä ollu nyt käytössä kohta 3kk (lapset n.3kk ja 3v)

Meillä oli aikoinaan oran duo vaunut.Kotimaiset, silloin markkinoiden kapeimmat ja tosi käytännölliset. Molemmat lapset mahtuivat hyvin nukkumaan päiksyjä ja silti mahduttiin ratikkaankin. Ja kun myimme ne eteenpäin niin ostohinta jäi todella mitättömäksi.

Itsekkin olen nuita carenan rattaita katsellut, ei ole edes pahan hintaset :) Eikö ne ole sellaiset että mahtuu ovistakin hyvin? Onko emmaljulgan tuplarattaat hyviä? Ainakin oli hyvän hintasia :O

Babywelt Montreal Twin vaunuja suosittelen minä! Kevyet työntää, näppärät kääntymään pienessäkin tilassa, hintakin kohdallaan. Kaikenlisäks ovat yhdet markkinoiden kapeimmista kärryistä, joten mahtuu suht ahtaisiinkin paikkoihin vaivatta.

Mulla on just Emmaljungan kaksostenrattaat.Siinä on kätevä heittoaisa.Siis voi työntää kummin päin vaan.Olen itse tykännyt.Kunnon ilmapyörät kulkea.Sisaruksilla käytän.Mahtuu kyllä ovista.

Noista Carenoista sen verran et niis ei saa aisan korkeutta säädettyä eli ite jouduin hylkäämään noi sen takia et aisa ois ollu tälläselle 160cm hippiäiselle liian korkeella pidempiä työntömatkoja ajatellen. ite hankin eri-ikäsille sisaruksille sisaruksille brion double wavet... ei oo viel tullut käyttöön... synnytystä odotellessa, syitä miks hankin noi oli mm. heittoaisa ja edullisempi hinta kuin Emmaljungassa ja Teutoniassa. Tosin ostin noi käytettynä. Muita vaihtoehtoja itellä oli Teutonian team alu s4 ja emmaljungan twin ceroxit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noista Carenoista sen verran et niis ei saa aisan korkeutta säädettyä eli ite jouduin hylkäämään noi sen takia et aisa ois ollu tälläselle 160cm hippiäiselle liian korkeella pidempiä työntömatkoja ajatellen. ite hankin eri-ikäsille sisaruksille sisaruksille brion double wavet... ei oo viel tullut käyttöön... synnytystä odotellessa, syitä miks hankin noi oli mm. heittoaisa ja edullisempi hinta kuin Emmaljungassa ja Teutoniassa. Tosin ostin noi käytettynä. Muita vaihtoehtoja itellä oli Teutonian team alu s4 ja emmaljungan twin ceroxit.

Emmalla on samanlaiset kuin nuo carenat ja niissä sai säädettyä työntöaisan korkeutta.

Itsekin olen tosin päätymässä Brioihin, mutta vielä mietin ja harkitsen. Ainakin noissa emmoissa oli leveämmät istuintilat kuin Emmaljungissa! Tuo oli mulle yllätys.

Meillä on tällaiset ja tykkään ihan hirmuisen paljon. Hintaa Suomesta ostettuna en tiedä sillä isäni osti työmatkallaan ne Saksasta. =)

http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/tuplarattaatja-vaunut/philteds/philteds-sport/sport-navyharmaa/

Liikkeessä kun kävin nuita emmaljungan rattaita katsomassa niin juuri ne carenan vastaavat oli kapeammat kuin ne emmaljungan :O Onkohan ne sitten hirvee leveitä...

Brion rattaisiin en ole vielä tutustunutkaan, pitääpä niitäkin katella.

Yhteistyössä